UDP poort 27900 op Thomson TG712 gaat niet open

Pagina: 1
Acties:

• suppie
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08-2021
Van Online (internet/telefonie) heb ik de Thomson TG721
Voor het spel C&C Zero Hour heb ik TCP 80, 667, 28910, 29900 en 29920 nodig En ook UDP 4321 en 27900

Ik heb programma PFPortChecker gedownload van www.portforward.com

Alle poorten staan open volgens het programmaatje, behalve UDP 27900 Terwijl ik die wel toegevoegd heb conform gebruiksaanwijzing

Als Ik probeer via Telnet UDP poort 27900 open te krijgen, en probeer in te loggen op het modem krijg ik steeds de melding invalid username/password (heeft Online dit soms ook al dichtgetimmerd?)

Ik krijg het vermoeden dat Online een hoop heeft dichtgetimmerd. Ik heb nog een oud speedtouch 546 modem, wat altijd perfect werkte. Kan ik daar niet iets mee? Dus dat ik het DSL-signaal laat binnenkomen op de speedtouch 546, daar de PC aanhang waar Zero Hou op wordt gespeeld en vervolgens doorloos naar de Thomson TG712 , die aan mijn PC hangt en waar ook een telefoon aan hangt. Of verlies ik met dat doorlussen mijn telefoonsignaal??
Of is er een andere manier om die poort open te krijgen?

Dank

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-03 15:39
Doorlussen van modems is niet mogelijk. Je kan maar één aan je telefoonlijn hangen.
Als je ook telefonie afneemt van Online, moet je de 721 gebruiken. Het werkt alleen met de 721.

Online heeft zijn eigen firmware op de router gezet.
Zoals je al merkte met Telnet is erg weinig mogelijk nu.

Je kan vragen en wachten tot Online de firmware gaat aanpassen.
Of je zet je eigen router in. Je bent dan wel de telefonie kwijt (VOIP).

Verwijderd

invalid username/password zal betekenen dat je in probeert te loggen met een onjuiste gebruikersnaam/wachtwoord combinatie.