Wat een fantastisch spel is dat (multiplayer tenminste)!! Met Core Contingency en TAUIP enzo.
Als ik miljonair was gaf ik de makers geld om een vervolg te maken!
Ik ben trouwens niet echt TA bikkel, maar kan je op mplayer geen goede tegenstanders vinden?
Als ik miljonair was gaf ik de makers geld om een vervolg te maken!
Ik ben trouwens niet echt TA bikkel, maar kan je op mplayer geen goede tegenstanders vinden?
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Verwijderd
TA is bikkelz maar ik heb alleen een belachelijke ping. Heb regelmatig met Diablo 2 een ping van boven de 5 seconden en met Q3A altijd connection interrupted en met CS een ping van 1200+
Die boeren hebben beterschap beloofd maar ik merk er nog niets van.
Vooral full battle mode is bikkels. Dit is dus TA+TA:CC+TAUIP+TAUCC minipack
Al is TA+TA:CC+UTASP ook leuk te noemen, maar ik ga voor de eerste optie
vooral op Core Prime Industrial Area
Die boeren hebben beterschap beloofd maar ik merk er nog niets van.
Vooral full battle mode is bikkels. Dit is dus TA+TA:CC+TAUIP+TAUCC minipack
Verwijderd
Heb 't tijd lang gespeeld en uitgespeeld. Ook met die uitbreiding.
Ik vond het vooral leuk om een mooie verdediging te bouwen. Zoals een rij annihilators naast elkaar met daar achter die GIGANTISCHE kannon uit de uitbreiding die als een soort Minigun echt ALLES kapot schieten
Ik vond het vooral leuk om een mooie verdediging te bouwen. Zoals een rij annihilators naast elkaar met daar achter die GIGANTISCHE kannon uit de uitbreiding die als een soort Minigun echt ALLES kapot schieten