Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Dit is trouwens alleen aan te raden met een SCSI brander, SCSI HD, SCSI CD-Rom en IDE brander met burnproof.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Ik doe on the fly op mijn werk met een HP7200i en Philips 48x en thuis met mijn Sony CRX140E en Aopen 48x, en allemaal IDE, en thuis geen problemos en geen coasters, en op werk af en toe een coaster, maar dat komt meer omdat het een gare drive is. Dus ik ben het niet met je eens dat je perse voor IDE burnproof nodig hebt om on the fly te branden(behalve als je onder het branden lekker wil doorgaan met fotosjoppen en Kweekdriëen;))Op dinsdag 06 maart 2001 00:31 schreef FrankGuthrie het volgende:
Dan kan je dus 2 keer sneller branden.
Dit is trouwens alleen aan te raden met een SCSI brander, SCSI HD, SCSI CD-Rom en IDE brander met burnproof.
Hier hetzelfde hoor, mare Frank zegt dan ook dat het aan te raden is, niet dat het een must is... En eerlijk gezegd ben ik dat wel met hem eens.Op dinsdag 06 maart 2001 00:51 schreef Petje het volgende:
[..]
Ik doe on the fly op mijn werk met een HP7200i en Philips 48x en thuis met mijn Sony CRX140E en Aopen 48x, en allemaal IDE, en thuis geen problemos en geen coasters, en op werk af en toe een coaster, maar dat komt meer omdat het een gare drive is. Dus ik ben het niet met je eens dat je perse voor IDE burnproof nodig hebt om on the fly te branden(behalve als je onder het branden lekker wil doorgaan met fotosjoppen en Kweekdriëen;))
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
O.K. aan te raden en perse zijn idd wel twee verschillende dingen;) En het blijft natuurlijk handig, burnproof. Maar toch...;)Op dinsdag 06 maart 2001 00:54 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor, mare Frank zegt dan ook dat het aan te raden is, niet dat het een must is... En eerlijk gezegd ben ik dat wel met hem eens.
is het zeker niet nodig (als het werkt zoals het hoort te werken, wat helaas niet altijd het geval is:(, maar bij mij gelukkig welB-)!!!)
ik moet zeggen dat ik eigenlijk altijd on the fly te burn
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Ook al heb ik een SCSI fikker, SCSI HD en SCSI CD-rom speler
Zeker geen BurnProof branderHuh? On the fly sucks
Uuuhm, volgens mij is het juist the other way around... On-the-fly rulez!Op dinsdag 06 maart 2001 09:45 schreef Justin2000 het volgende:
Huh? On the fly sucks!
Het scheelt gewoon veel tijd, dus kun je weer verder met je systeem om andere dingen te doen. Gelukkig heb ik gewoon een aparte bakker, zodat ik sowieso door kan gaan tijdens het bakken!
Mare dit is een dikke -1 flamebait hoor...
Geen toelichting en gewoon wat geblaat in de rondte...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Zeg geen perse, lees mijn post nog maar een keer.Op dinsdag 06 maart 2001 00:59 schreef Petje het volgende:
[..]
O.K. aan te raden en perse zijn idd wel twee verschillende dingen;)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Het was gister al laat op de avond;)
Het is natuurlijk onzin dat via een image een CD kopieren 2x zo lang duurt dan een on-the-fly kopie.
Natuurlijk duurt het langer:
* Bij een on-the-fly kopie is de totale (netto) tijd gelijk aan de brandtijd: Tb.
* Bij een kopie via een image is de totale (netto) tijd gelijk aan de tijd nodig voor het maken van een image plus de brandtijd: Ti + Tb.
Het maken van een image gaat in de meeste gevallen veel sneller dan het branden ervan (snelle CDrom-lezer): Ti < Tb, dus Ti + Tb < 2 * Tb.
[/offtopic]
Houdoe
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot