Toon posts:

Heatsinks OCZ ReaperX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in de planning staan het verwijderen van de heatsinks welke op de modules zitten gemonteerd. Hoe kan ik dit het beste aanpakken zonder dat ik de chips van de modules meetrek.

Een fone ozid?

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
ben ik toch wel benieuwd waarom je dat zou willen doen?

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Verwijderd

Topicstarter
Een eerdere koel-methodiek ophalen, maar dan nu met 4 modules..Opnemen in m'n wcsetup dus..

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:15:
Een eerdere koel-methodiek ophalen, maar dan nu met 4 modules..Opnemen in m'n wcsetup dus..
Kan je dan beter niet deze verkopen en reepjes kopen zonder heatsink? Dat lijkt me een stuk makkelijker.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vaak zitten die dingen maar vast met thermaltape, maar ik weet niet hoe het zit bij deze modules. Heb je al eens gezocht naar eerdere ervaringen? Anders is verwarmen en dan voorzichtig proberen te verwijderen het beste ja.

Bij de OCZ reepjes met de geperforeerde heatspreaders is het redelijk makkelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik de modules eens ter zicht bracht zag ik aan de bovenkant 3 kleine schroefjes zitten. nadat ik ze deedt wegdraaien viel het me op dat de sinks zonder veel kracht los lieten.

Het viel dus wel mee dat verwijderen...
Pagina: 1