ik heb een mobo een 440 lx op de chipsetr staat fw82443lx als ik hem aan zet geeft hij eerst een lange en daarna een korte piep heb gezocht op internet maar berijp niet veel van dat gelul kan iemand mij vertellen wat die piepjes beteken en uuh het is een intel bord
Verwijderd
Je kan ervan uitgaan dat je mem of je videokaart brak is (stuk dus).
Vervang ze allebei (buurman lief aankijken?) en kan dan verder...
Vervang ze allebei (buurman lief aankijken?) en kan dan verder...
Verwijderd
Geheugen probleem? Oftewel Dimm(s) verrot of er niet goed in?
Haal ze er eens uit en stop ze er daarna weer in. Ze moeten goed vast zitten. Dan hoor je meestal een doffe 'klik'.
Kan ook je videokaart zijn. Krijg je wel beeldsignaal?
Haal ze er eens uit en stop ze er daarna weer in. Ze moeten goed vast zitten. Dan hoor je meestal een doffe 'klik'.
Kan ook je videokaart zijn. Krijg je wel beeldsignaal?
ik heb dit zonder vid enzo geprobeerd dus bord proc geheugen en nog eerst lang en dan kort kort pppiepen ik weet het niet meer
Verwijderd
Als je er ff een monitor op aan kan sluiten, doe dat dan. Springt die niet aan, dan is het hoogstwaarschijnlijk je video. Zo niet, dan waarschijnlijk je geheugen.
Als je mobo kapot is piept ie nl. meestal niet eens meer.
Als je mobo kapot is piept ie nl. meestal niet eens meer.
kan het niet zijn dat me proc dood is ofzo ik heb het net met een nieuwe reep geprobeerd dat is ook niets
laaaanng kort kort piepen == videokaart niet goed (ik weet het onderhand uit mn hoofd
)
check of je videokaart niet scheef zit, of dat de contactjes niet vies zijn ofzo
check of je videokaart niet scheef zit, of dat de contactjes niet vies zijn ofzo
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Als je er zelf niet uit komt, breng hem dan naar de vobis ofzo? die kunnen hem vast wel voor je repareren, en het is waarschijnlijk goedkoper dan er allemaal nieuwe onderdelen bij te kopen.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Pagina: 1