Seagate Barracuda 7200.10 Niet meer herkend

Pagina: 1
Acties:

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Beste Tweakers,

Ik heb onlangs een PC gekregen met een virus genaamd IAPRO.exe. Deze had helaas al het hele systeem geinfecteerd. Waaronder startup dingen en services. Dus bij het opstarten werd gelijk alles geblokeerd.

Nu probeerde ik met Hirens Boot CD een virus scan te doen, deze liep helaas vast maar na het opnieuw opstarten van de PC wordt de harde schijf niet meer herkend. Ook niet in de bios. Andere Schijven getest deze doen het wel gewoon.

Ook heb ik deze tool gerund op de harde schijf ook deze liep na een tijdje vast:
Autoruns 9.56
Displays All the entries from startup folder, Run, RunOnce, and other Registry keys,
Explorer shell extensions,toolbars, browser helper objects, Winlogon notifications,
auto-start services, Scheduled Tasks, Winsock, LSA Providers, Remove Drivers
and much more which helps to remove nasty spyware/adware and viruses.
De schijf spint gewoon maar wordt niet gedetecteerd. Wat zou er mis kunnen zijn, en zou ik dit nog eventueel kunnen oplossen?

Alvast Bedankt

Emrulez

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Misschien is het verstandig eens de FAQ's door te nemen voordat je een topic opend of gebruik de GoT Search eens. In iedergeval begin er eens mee de hardeschijf te testen met de tooling van de fabrikant (zie ook FAQ's), deze tooling is veelal vanaf een Boot CD te gebruiken.

Daarnaast wil ik je er nog op wijzen dat de Hiren's BootCd onder Warez valt en het niet toegestaan is in dit forum hulp te bieden bij het gebruik van Warez. Of te verwijzen naar locaties aar het te verkrijgen, maar dit laatste is hier niet aan de orde. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/