splinter cell coop hands on

Pagina: 1
Acties:

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09-2025

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Topicstarter
Meer een vraag hoe dit bedoeld wordt dan een fout:
Je kunt rustig stellen dat Sam Fisher de personificatie van Splinter Cell is. De geheim agent speelt immers de hoofdrol in alle games uit de serie; hij is de minuscule cel waar de titel naar verwijst
Het kan aan mij liggen hoor maar als ik deze zin lees dan heb ik het gevoel dat Paul hulsebosch bedoelt dat Sam Fisher de splinter cell in persoon is maar de naam splinter cell duid op fracties van terroristische cellen die apart opereren van de 'moeder' organisatie en door third Echelon worden bestreden.
Wellicht bedoelt hij in dit geval dat, gezien de rol die Sam nu speelt, deze in wezen dus een splinter cell is geworden door het feit dat hij geen lid meer van third echelon is.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-12-2025
De betekenis van het begrip 'splinter cell' is in de diverse games uit de serie steeds iets anders. In de eerste game sloeg "splinter cell" op een kleine groep tegenstandes, in de tweede game op Third Echelon, als afsplitsing van de NSA. In Splinter Cell: Conviction wordt Sam Fisher de ultieme splinter cell door zich af te keren van Thrid Echelon en wraak te zoeken en dat is wat ik bedoel met de zin.