[iPod Touch vraag] 1 album, meedere keren weergegeven.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas20
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 15:37
Goeiemiddag,

Ik heb al een tijdje een iPod touch 2e generatie, nu heb ik me muziek weer eens geupdated.
Nu is het alleen zo, als ik op album sorteer (en zo heb ik al me muziek ingesteld) dan zet hij bij sommige albums telkens dezelfde albumnaam neer, maar met een andere artiest.

Zo heb ik bijvoorbeeld mijn livesets gesorteerd en bij album de naam "SET" gegeven zodat ik alleen maar naar album -> set hoef te gaan en dan al mijn livesets zie. Alleen staat er in de album lijst nu dit:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2e58kmq.jpg

Zoals je (niet al te duidelijk) ziet zet hij vaak SET neer met daaronder een andere artiest.
Mijn vraag is nu hoe kan ik gewoon net als bij een ander album waar alleen maar dezelfde artiest instaat instellen dat hij maar 1x het album SET weergeeft?

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Je moet in itunes een album artiest toevoegen.

Dus, ga naar itunes pak alle bestanden van dat album en druk rechtermuisknop om die informatie te veranderen. Daar vink je album-artiest aan en vul je de naam van de artiest in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Inderdaad, album-artiest is de maker van de CD, en artiest is de artiest van het nummer. Bijvoorbeeld "various artists" als album-artiest voor een verzamel cd, waarbij de artiest van het nummer dan de daadwerkelijk artiest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas20
Het is niet mogelijk om allerlei verschillende artiesten aan één album toe te voegen? Of moet ik dan gewoon in de titel alle informatie doen (zoals Liveset - Artiestnaam) en dan bij artiest ook gewoon SET neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Thomas20 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:02:
Het is niet mogelijk om allerlei verschillende artiesten aan één album toe te voegen? Of moet ik dan gewoon in de titel alle informatie doen (zoals Liveset - Artiestnaam) en dan bij artiest ook gewoon SET neerzetten?
Je kan wel verschillende artiesten hebben, die kun je dan per nummer gewoon in het "artist" veld zetten. Daarnaast moet je dan die album-artist invullen om het geheel bij elkaar te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas20
Thanks dat had ik nog niet door :) het is gelukt! Bedankt.
Pagina: 1