brak en kahn

Pagina: 1
Acties:

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-02 22:23
Brak??? was dat nou weer?? (zie deze topic)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/omitz/brak.jpg
Maar goed, mijn vraag ging over kahn.

Samen met Zinuz wilde ik vandaag gaan ra2-en. We wisten op dat moment nog niet dat kahn niet werkte onder w2k. (misschien wel weer een reden om weer w98se naast mijn w2k te zetten...)
Is er dan ook een ander proggie dat wel werkt en even gemakkelijk is. In de search zag ik al iets staan van Winroute, maar ja, dat heb ik al eens gezien en op mijn pc gehad, maar dat zag er echt wel ingewikkeld uit met al die opties. Wat dat betreft was kahn wel gemakklijk. gewoon dat ipx-protocol installeren, elkaars ip-nr invoeren en klaar...

Maar goed, iemand een idee voor zo'n proggie? (en misschien eens zin om het tegen ons op te nemen? >:))

Greetingzz, Zinuz en Omitz

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Verwijderd

ff omhoog halen, wil nl deze week nog wel gamen

tnx

Verwijderd

Is er dan helemaal niemand die hiervoor een vervangend programmaatje weet, die ook werkt onder windows 2000 en in samenwerking met RA2? (net zoiets als kahn dus)

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-02 22:23
Hé, betekent dit nou dat hiervoor nog geen oplossing is gevonden? :'( Dus voor ra2 moet ik dus eigenlijk ook win98 erbijopzetten? :?Ach, daar geloof ik niks van...

pleaze help me! (ik kan er ook niks aan doen dat ik red alert zo'n gaaf spel vind...) :)

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ra2 heeft gewoon een optie om over internet te spelen hoor..

Dat je nou te lui bent om het te kopen kan ik ook niks aan doen..