Op dit moment staat ons huis een aantal weken (16) te koop. Ondertussen hebben we 2 kijkers gehad, die beide de opmerking plaatsten dat ze het erg jammer vonden dat op de bovenverdiepingen geen dubbelglas zit. Helaas hebben we na aanbod van de makelaar om het bedrag in te houden op de verkoopprijs niets meer gehoord. Ik weet dus niet of dat argument het enige was. Het heeft ons wel aan het denken gezet of het uberhaubt niet verstandig zou zijn om isolatieglas te plaatsen.
Vanwege de subsidie die er nu op zit heb ik een aantal prijzen laten uitrekenen wat het ons zou kosten. De geschatte kosten zitten rond de 800 euro, hierin is de subsidie al meegenomen.
Wat denken jullie, zal ik dit gewoon laten doen om meerwaarde te creëren of zal ik afwachten tot er weer een koper komt en deze er over begint.
Ons nieuwe huis kunnen we op z'n vroegst over een jaar betrekken. We hebben dus nog wel even de tijd, maar zeker weten dat we de woning verkocht hebben geeft ook een lekker gevoel.
Vanwege de subsidie die er nu op zit heb ik een aantal prijzen laten uitrekenen wat het ons zou kosten. De geschatte kosten zitten rond de 800 euro, hierin is de subsidie al meegenomen.
Wat denken jullie, zal ik dit gewoon laten doen om meerwaarde te creëren of zal ik afwachten tot er weer een koper komt en deze er over begint.
Ons nieuwe huis kunnen we op z'n vroegst over een jaar betrekken. We hebben dus nog wel even de tijd, maar zeker weten dat we de woning verkocht hebben geeft ook een lekker gevoel.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.