Dit had ik van de week ook al opgemerkt. Ik was alleen vergeten een topic aan te maken. Bedankt
Er is (nog) geen specifieke knop nee, maar wel is er de "tijd-selectie"-box boven de topiclisting waar je wel terug kan
De 'oudere topics'-link is een after-thought geweest bij gebrek aan echte paginering van de forumlijsten (buiten de tijd-selectie). Helaas is het technisch erg lastig om ook een link terug te maken.
Intentionally left blank
Je zou bij op de pagina Lieve Devvers/more/1259965713 kunnen linken naar Lieve Devvers/less/1259965713, en daar te queryen op 'WHERE time>1259965713 ORDER BY TIME ASC LIMIT 0,30', en dan in php de sortering omdraaien.crisp schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:26:
De 'oudere topics'-link is een after-thought geweest bij gebrek aan echte paginering van de forumlijsten (buiten de tijd-selectie). Helaas is het technisch erg lastig om ook een link terug te maken.
Een andere optie is om bij een druk op de knop 'oudere topics' de volgende paar topics via ajax in te laden, zodat je niet terug hoeft. Ik denk niet dat iemand er zovaak op drukt dat de pagina te lang wordt (twitter style).
Het is iets complexer dan dat, en buiten dat blijft het een houtje-touwtjeoplossing waar we sowieso nog eens iets beters voor willen verzinnen.GlowMouse schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:43:
[...]
Je zou bij op de pagina Lieve Devvers/more/1259965713 kunnen linken naar Lieve Devvers/less/1259965713, en daar te queryen op 'WHERE time>1259965713 ORDER BY TIME ASC LIMIT 0,30', en dan in php de sortering omdraaien.
Intentionally left blank
Ik wilde hierover een topic aanmaken omdat het mij opviel. Gelukkig zo verstandig geweest om eerst te zoeken.
Ik wil nog wel een aanvulling geven: zodra je in een forum bij het laatste topic bent beland blijft de knop staan, ondanks dat er niet meer pagina's zijn met oudere topics.
De huidige oplossing is dus al een houtje-touwtje oplossing, zoals hierboven genoemd.
Ik wil nog wel een aanvulling geven: zodra je in een forum bij het laatste topic bent beland blijft de knop staan, ondanks dat er niet meer pagina's zijn met oudere topics.
De huidige oplossing is dus al een houtje-touwtje oplossing, zoals hierboven genoemd.
Pagina: 1