Verwijderd
Winbench99 (krijg je alleen niet in loop
)
Kwak 3 (je hebt batchfiles die demo's in loop zetten)
3Dmark2000 (in loop, duh)
En koe natuurlijk
Kwak 3 (je hebt batchfiles die demo's in loop zetten)
3Dmark2000 (in loop, duh)
En koe natuurlijk
Ja ga met je schoonmoeder winkelen daar word je wel gestressed van.
Alle proemn in n drek
MP3'tjes in High Quality mode maken met Audioactive Production Studio
En met de Torture test van Prime95 erbij is het compleet.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Kijk eens even op www.tweakfiles.net en met name onder diagnostics...
Daar heb je verscheidene stress-apps die tegelijkerijd de stabiliteit testen, bijv: hot cpu tester en cpu stability test.
Daar heb je verscheidene stress-apps die tegelijkerijd de stabiliteit testen, bijv: hot cpu tester en cpu stability test.
Er is een programmaatje FIRE dat bij 3dmark zit volgens mij, adt weet je cpu'tje goed op te fikken, als ie niet bij 3dmark zit zal het wel mbm5 zijn 
zal strax ff kijken, dus komt nog een edit
zal strax ff kijken, dus komt nog een edit
Ik moest gisteren even mijn stressed temp van CPU weten, ik dus eerst even naar Start -> programs -> accessories -> system monitor. Nu zorg je dat hij je CPU load meet! Nu kun je dus mooi kijken of je ook idd je cpu op volle toeren laat draaien
.
Ik kreeg dat doordat ik winamp aan had gezet en daarna de plugin (visualization) ook nog eens aan had gezet. Ook heb ik maar media player 2 keer een liedje laten draaien en tot slot had ik een film fullscreen laten draaien.
Ik was errug verrast
mijn CPU temp Stressed is nu namelijk 41 graden en dit vind ik wel errug goed voor mijn CPU 
PS: die plugin van winamp wel op fullscreen laten draaien!!
Ik kreeg dat doordat ik winamp aan had gezet en daarna de plugin (visualization) ook nog eens aan had gezet. Ook heb ik maar media player 2 keer een liedje laten draaien en tot slot had ik een film fullscreen laten draaien.
Ik was errug verrast
PS: die plugin van winamp wel op fullscreen laten draaien!!
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
Pagina: 1