foutje, agp bus op 112 met geforce 256 !!

Pagina: 1
Acties:

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
hmm door een misvating van mijn kant heb ik mijn geforce geruime tijd op 112mhz gehad, met een divider op 1:1 !, was in de wart met het datapad en de aantal mhz, dacht :( dat agp2 133mhz agp bus was.. niet dus, niet echt snugger voor iemand van mijn kaliber, maar afijn, gezien je dit altijd in de bios instelt, en mijn bord dit niet heeft, dacht ikm dat mijn agp speed selector van 1:1 dus agp 2 was...

ilk vond het al raar dat mijn p3 850 op 950 bleef steken.. hmm dus waarschijnlijk is dat niethet probleem maar mijn geforce.. wel weet ik dat het ding al een bijna 1 jaar op 100mhz liep, dus die geforce is niue met die 2/3 diveder het probleem nooit, eer ik weer met en 2/3 op 112 zit zit ik op een bus van 186.. niet haalbaar dus

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

raar verhaal. begrijp er nix van, sorry!

Verwijderd

LOL

• Epsilon
  • Laatst online: 25-08 12:53

Epsilon

nee idd niet haalbaar maar dit is een mededeling en geen forum-topic

dit hoeft dus niet

Verwijderd

nou lekker wazig :?

Verwijderd

Euhh, Wat is de vraag :?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
je moet hem koelen.... :?

( :):) )

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-08 00:35
oke, schijnt een beetje wazig te zijn, maar goed normaal op 66bus, en die van mij dus behoorlijk lang op 100!!, en zelf de laatste tijd op 112, veel te hoog dus

het is niet echt een vraag, maar wel een staaltje (ongwilde) die hard opfokkerij, dat die kaart het nog overleeft heeft!!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb een tijdje 133Mhz gedraaid (vergeten divider op 2/3 te zetten toen mijn P3-800@1066 deed)... Om de haverklap vastlopers, een spel spelen was onmogelijk...

Nu draai ik gewoon weer 66MHz (P3 niet overclocked)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Martinus_E
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Dit is niet zo bijzonder als jullie denken. In mijn systeem (en bij vele anderen) loopt al een jaar een TNT2 Ultra op 104Mhz AGP, inmiddels heb ik die in december geupgrade naar een Elsa GF2 die nu sindsdien ook op 104 loopt.

Omdat mijn geheugen niet verder wil dan 155 FSB kan ik niet hoger komen met mijn 550E. Zodra ik beter geheugen heb wil ik 165-170 proberen, dan zal die kaart op 110 of hoger komen te lopen. Het is alleen een kwestie van je AGP op 1x te zetten en dan kan iedere -niet al te oude kaart- dit wel halen.

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

Pagina: 1