Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
nee idd niet haalbaar maar dit is een mededeling en geen forum-topic
dit hoeft dus niet
dit hoeft dus niet
oke, schijnt een beetje wazig te zijn, maar goed normaal op 66bus, en die van mij dus behoorlijk lang op 100!!, en zelf de laatste tijd op 112, veel te hoog dus
het is niet echt een vraag, maar wel een staaltje (ongwilde) die hard opfokkerij, dat die kaart het nog overleeft heeft!!
het is niet echt een vraag, maar wel een staaltje (ongwilde) die hard opfokkerij, dat die kaart het nog overleeft heeft!!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Ik heb een tijdje 133Mhz gedraaid (vergeten divider op 2/3 te zetten toen mijn P3-800@1066 deed)... Om de haverklap vastlopers, een spel spelen was onmogelijk...
Nu draai ik gewoon weer 66MHz (P3 niet overclocked)
Nu draai ik gewoon weer 66MHz (P3 niet overclocked)
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit is niet zo bijzonder als jullie denken. In mijn systeem (en bij vele anderen) loopt al een jaar een TNT2 Ultra op 104Mhz AGP, inmiddels heb ik die in december geupgrade naar een Elsa GF2 die nu sindsdien ook op 104 loopt.
Omdat mijn geheugen niet verder wil dan 155 FSB kan ik niet hoger komen met mijn 550E. Zodra ik beter geheugen heb wil ik 165-170 proberen, dan zal die kaart op 110 of hoger komen te lopen. Het is alleen een kwestie van je AGP op 1x te zetten en dan kan iedere -niet al te oude kaart- dit wel halen.
Omdat mijn geheugen niet verder wil dan 155 FSB kan ik niet hoger komen met mijn 550E. Zodra ik beter geheugen heb wil ik 165-170 proberen, dan zal die kaart op 110 of hoger komen te lopen. Het is alleen een kwestie van je AGP op 1x te zetten en dan kan iedere -niet al te oude kaart- dit wel halen.
Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Pagina: 1