Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GanttProject o.g.

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:47
Wij zijn op zoek naar een planningsprogramma. Deze moet te gebruiken zijn voor 3 tot 6 personen. Ieder kan hierin plannen, en van elkaar zien. Nu heb ik al we GanttProject gezien / geprobeert. Deze is wel ideaal voor ons. Maar heeft 1 nadeel. We kunnen niet tegelijkertijd bewerken.
Wat we nu doen is 1 file aangemaakt, die iedereen opent. Maar wanneer iemand iets bewerkt en oplsaat, en daarna iemand anders opslaat, zijn de gegevens van de eerste weg.
Is hier een oplossing voor? een ander programma? Of kan dit met GanttProject?

mijn pc

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij ben je op Policy: Alle regels die op het forum gelden al vaak genoeg gewezen. Let op je topictitel en laat weten wat je zelf al hebt geprobeerd; dit mis ik wederom dus vandaar dat ik je topic sluit met het dringende verzoek om nu eens wel de genoemde eisen te volgen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.