USB stick gebruiken op mijn Playstation 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzxtquad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 14:24
Ik heb gister een PS2 gekocht. Bij het uitpakken kwam ik erachter dat deze een aantal USB poorten heeft. nU vraag ik me af wat ik met deze USB poorten kan doen. Ik vraag me af of het mogelijk is om via deze USB poorten films te kijken vanaf mijn externe harde schijf.

Ik heb al gegoogeld maar kwam alleen reacties tegen van: het kan niet. maar het lijkt mij toch onzinnig om USB poorten te maken op een console en deze vervolgens niet te kunnen gebruiken ?

Ik hoop dat een van jullie dit al eens geprobeerd heeft en misschien een oplossing weet. Als het werkt via de PS2 bespaart me dit weer DVD's branden en het staat gewoon leuk als je via je PS2 films kan kijken.

Groeten,

Glenn Abraas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delusion
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Nee het is niet mogelijk naar mijn weten. :) De USB poorten zijn er voor controllers ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het kan, met SMS Media Player.. alleen moet je dan wel een modchip in je PS2 hebben of iets slims met Swap Magic doen. Je kunt met Gran Turismo 4 wel screenshots op je USB stick opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:48

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En niet te vergeten: de USB poorten worden gebruikt voor zaken als de Eye-toy, Guitar Hero controllers etc.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzxtquad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 14:24
bedankt voor de info allemaal, ik ga even kijken naar die sms media player.

misschien toch makkelijker gewoon een mediaplayer aan te schaffen hiervoor.........