Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie zojuist dat Twitter is gehackt... see for youself...http://www.twitter.com :(

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Ik denk eerder dat je eigen pc gehacked is want ik zie gewoon Twitter.

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 09:36

racoon

mooowwww

inderdaad, ook ik kan gewoon inloggen en twitteren.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Ik ook. :)

Verder vraag ik me af wat dit met Werk en Inkomen te maken heeft? O-)

Verwijderd

Topicstarter
@Amras:
Ik zit op m`n werk :) hahha

nee ik kon zo snel niet bedenken welke sectie ik hiervoor kon gebruiken...

Verwijderd

Topicstarter
Not so crazy afterall..
www.nu.nl

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Naar het schijnt zijn alle usernames + passwords bekend (en hoogstwaarschijnlijk dus ook de salts).

Dus misschien is het handig om passwords te veranderen als je een password gebruikt op twitter die je ook op andere sites gebruikt :)

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:30
RedHat schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:25:
Naar het schijnt zijn alle usernames + passwords bekend (en hoogstwaarschijnlijk dus ook de salts).
Uit het stuk van techchrunch blijkt dat ze de dns verwijzingen hebben aangepast. Dat zou betekenen dat ze niet in de servers van twitter zijn gekomen

Freelance Drupal Developer

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:21

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Dus misschien is het handig om passwords te veranderen als je een password gebruikt op twitter die je ook op andere sites gebruikt :)
waar haal je dat vandaan?

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Mogelijk is Twitter doelwit geworden vanwege de rol die de dienst speelde bij protesten tegen de uitslag van de Iraanse presidentsverkiezingen, in de zomer van dit jaar.

Aanhangers van de Iraanse oppositie gebruikten het medium veelvuldig om op te roepen voor demonstraties, maar ook om nieuws over de gespannen situatie in het land te delen met de rest van de wereld.
Wat ik dan niet snap is dat het plaatje wat er bij staat (het plaatje wat je kreeg te zien ipv de Twitter homepage) een groene vlag met arabische tekens is. Meestal is de kleur groen in die landen toch de kleur van het verzet, van de oppositie dus? Lijkt me vreemd dat ze Twitter op deze manier willen 'bedanken'.

[ Voor 4% gewijzigd door zwippie op 18-12-2009 12:39 ]

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Nee, dat is TC die gewoon wil dat iedereen veilig is. Er is nergens geroepen dat Twitter ZELF is gehacked geworden. Naar het schijnt is het 'gewoon' een DNS-Hijack geweest.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 09:43

SmartDoDo

Woeptiedoe

Dit heeft niets met Werk en Inkomen te maken dus gaat hier een slot op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.