Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat] Land(code) bij reactie

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

• Limaad
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Meteen to the point:

Omdat Tweakers nou eenmaal veel mensen trekt uit NL en Belgie, is het soms verwarrend in welke context iemands reactie is geplaatst.

Meestal snap je wel dat als iemand in zijn reactie zet, wij hebben hier datalimieten, dat het om een belg gaat. Soms staat er echter niet iets bij waardoor je het land kan achterhalen maar is het toch van belang om dit te weten.

Oplossing:
Een leuk landvlaggetje of een minder opmaak verlelijkende landcode (NL/BE) bij de naam.

grtz.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Tja, hoe vaak komen dat soort situaties nu voor? En bovendien, zat mensen hebben hun woonplaats niet ingevuld. Ik zie het nut niet echt, als het niet duidelijk is kun je er tenslotte ook eenvoudig naar vragen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Het staat een ieder natuurlijk vrij dat bij 'woonplaats' in z'n profiel in te vullen. Ik ben er geen voorstander van dat prominent bij alle reacties (al is het maar in de vorm van een vlaggetje) neer te gaan zetten - nog afgezien van het feit dat sommige gebruikers dat voor hunzelf misschien niet eens willen.

Alleen in bepaalde contexten /zou/ het nuttig kunnen zijn, maar meestal ook niet. Ik zeg dus: nee...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.