Toon posts:

hoge temperaturen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m'n duronnetje opgeschroeft tot 900 maar nu heb ik als ik ff goed bezig ben met photoshop/flash /premiere/quark op temperaturen van 50-60 Gr.C.... hij loopt op 1.85v op 9x100...met een alpha heatsink en delta 60hp fan...dus dat moet genoeg zijn..
wat kan ik nog doen m'n air-flow is heel goed ...alles kabel weg...wat o wat kan ik nog doen? :'(

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:32
geleidingspasta gebruiken, voeding uit je kast halen, extra fans erbij zetten, of, als je genoeg geld hebt waterkoeling

Verwijderd

50/60 is toch redelijk binnen de specs ?
Ik heb een tb800 @950, 1,85V stressed 55C met de volgende airflow:
2x 80mm fan onder en 2x 80mm fan boven, alle 4 op 5 volt(deze config was een stuk rustiger dan 1x 80 en 1x80 op 12V (ik heb ze wel aan een fanbus hangen, scheelt -5C als alle fans op 12V draaien. Wel lache :D, je voelt direct de lucht verplaatsing, maar wat een herrie:(

Verwijderd

Topicstarter
heb al arctic silver2 gebruikt levert weinig op...toch maar m'n ouwe supercoolert d'r op douwe...ff m'n kast slopen...

Verwijderd

Het is wel wat veel, maar als het stabiel loopt.. In principe is het nog niet te hoog.

Hoe warm wordt de boel op standaard, hoe warm wordt de kast en wat gebeurt er als de kast open staat?

(Als het niet veel scheelt, minder dan 8 graden, zal case koeling maar 4 tot 5 graden helpen)