Toon posts:

Gescande tekening omzetten naar vectoren in illustrator

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Wie kan mij helpen om een gescande tekening om te zetten naar een vector bestand in illustrator?
Ik weet dat het mogelijk is om het in illustrator 'over te trekken' maar is er ook een tool om het bestand in vectoren om te zetten. Hopelijk kan iemand mij helpen welke commando's ik uit moet voeren om dit voor elkaar te krijgen...

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Beste tante Carrie,

Hier op GoT gaan we uit van een behoorlijke dosis eigen inzet en initiatief (zoals je ook zult lezen in ons Algemeen beleid en onze Quickstart). We zitten hier niet om iedereen aan het handje te gaan houden om eender welke taak uit te voeren. Daar valt het vectoren van een gescande tekening ook onder ;)

We helpen van harte met concrete vragen en zijn zeker niet de beroerdste om zo nu en dan zijdelings wat uitleg te geven maar een complete how-to zie ik niet zitten. Misschien is een cursus Illustrator dan een beter idee. Die zijn vast wel online te vinden en anders zijn er nog altijd de goeie ouwe trouwe boeken in de vele boekhandels en bibliotheken. En wie weet is er een buurtcursus waar u ook nog een kopje koffie er bij krijgt :P

[ Voor 39% gewijzigd door RobIII op 18-12-2009 09:59 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.