[Server 2008] wbadmin kan backup niet vinden

Pagina: 1
Acties:

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Voordat iedereen daar meteen mee komt - ik weet hoe wbadmin werkt, dus get versions, backuptarget, machine etc params zijn bekend. :)

Wat is het geval: mijn demo machine (een laptop met Win2008 Server) heb ik gebackupped naar een externe USB drive. Ik heb daar 2 backups op staan:

1 - clean install (d.w.z. Win2008 Server met standaard software binnen ons bedrijf)
2 - product install (d.w.z. Win2008 Server met bepaalde producten voor demo)

Inmiddels is de demo laptop behoorlijk vervuild van diverse demo's, waar onder het nabootsen van diverse problemen die onze klanten ondervonden hadden .. waardoor de installatie nu echt "aan gort" is.

Dus ik vandaag de laptop restoren. Boot DVD d'r in (Win2008) en dan naar de command prompt.
Met getversions - backuptarget:e: -machine:demo001 kreeg ik netjes beide backups te zien.

Ik heb dus backup 1 terug gezet (sysrecovery) en dat ging prima. Alleen door een klein }:O moment van mijzelf besloot ik dat ik die backup nog maar eens moest gaan terug zetten. (Ik had per ongeluk een verkeerde versie van iets geinstalleerd en dat ging niet helemaal volgens plan.. kuch).

Dus wederom.. Win2008 DVD d'r in, command prompt .... en dan laat getv ersions alleen nog maar backup 2 zien!! En ik heb echt niets weggegooid.

Dan maar normaal Win2008 booten, inloggen, command prompt ... en dan laat get versions wel BEIDE backups zien. 8)7

Hevig twijfelend aan mijzelf weer die Win2008 DVD d'rin gepropt, command prompt.. get versions... en die laat weer ALLEEN backup 2 zien. :? :? :X

Ook een poging om wbadmin te forceren backup 1 te restoren via de version identifier (die ik had opgeschreven) mislukte - hij kon de backup niet vinden.

Iemand enig idee waarom ik die eerste backup niet meer kan zien, tenzij ik gewoon boot naar Win2008 en met backuptarget naar dezelfde externe drive wijs?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)