Hee,
Ik heb de laatste tijd er vaak last van lagg terwijl ik online speel op COD4, ik zal even uitleggen wat voor lagg:
Telkens als ik cod4 opstart doet het het allemaal nog prima, maar na 10 minuten online spelen krijg ik in ene lagg stoten. Meestal komen die lagg stoten voor als er een beetje een chaos is zoals een auto die ontploft of nades of smoke nades. Mijn internet connectie is prima in orde, geen hoge ping e.d.
Ook heb ik me maxfps op 125 staan, maar soms zakt ie dus in ene terug naar 20,30,40 heel laag dus
Mijn specs zijn als volgt:
CPU:: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
RAM:: 2.0GB
Besturing:: Microsoft Windows XP Home Edition (Build Service Pack 32600)
Video:: GeForce 8600 GTS
Sound:: Realtek High Definition Audio
Kan iemand mij helpen om deze lagg te verhelpen?
Mvg.
Nick
Edit: graag niet zulke technische termen gebruiken, ben er namelijk niet zo handig in
Ik heb de laatste tijd er vaak last van lagg terwijl ik online speel op COD4, ik zal even uitleggen wat voor lagg:
Telkens als ik cod4 opstart doet het het allemaal nog prima, maar na 10 minuten online spelen krijg ik in ene lagg stoten. Meestal komen die lagg stoten voor als er een beetje een chaos is zoals een auto die ontploft of nades of smoke nades. Mijn internet connectie is prima in orde, geen hoge ping e.d.
Ook heb ik me maxfps op 125 staan, maar soms zakt ie dus in ene terug naar 20,30,40 heel laag dus
Mijn specs zijn als volgt:
CPU:: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
RAM:: 2.0GB
Besturing:: Microsoft Windows XP Home Edition (Build Service Pack 32600)
Video:: GeForce 8600 GTS
Sound:: Realtek High Definition Audio
Kan iemand mij helpen om deze lagg te verhelpen?
Mvg.
Nick
Edit: graag niet zulke technische termen gebruiken, ben er namelijk niet zo handig in
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2009 20:18 ]