Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

COD4 Lag, help aub!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee,

Ik heb de laatste tijd er vaak last van lagg terwijl ik online speel op COD4, ik zal even uitleggen wat voor lagg:
Telkens als ik cod4 opstart doet het het allemaal nog prima, maar na 10 minuten online spelen krijg ik in ene lagg stoten. Meestal komen die lagg stoten voor als er een beetje een chaos is zoals een auto die ontploft of nades of smoke nades. Mijn internet connectie is prima in orde, geen hoge ping e.d.
Ook heb ik me maxfps op 125 staan, maar soms zakt ie dus in ene terug naar 20,30,40 heel laag dus

Mijn specs zijn als volgt:

CPU:: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
RAM:: 2.0GB
Besturing:: Microsoft Windows XP Home Edition (Build Service Pack 32600)
Video:: GeForce 8600 GTS
Sound:: Realtek High Definition Audio

Kan iemand mij helpen om deze lagg te verhelpen?

Mvg.

Nick

Edit: graag niet zulke technische termen gebruiken, ben er namelijk niet zo handig in O+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2009 20:18 ]

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Je grafische kaart is niet helemaal the top, misschien wat grafische blingbling uitzetten?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• shockme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-06-2022
Ja dit klinkt duidelijk als een gevalletje videokaart...

Zoals gezegd, zet de meeste spannende opties even uit voor grafische weergave en kijk dan eens wat hij doet...

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:34

M2M

medicijnman

waren die lagstoten er al vanaf het begin? zo ja --> instellingen lager zetten / nieuwe videokaart kopen
Eventueel je pc openschroeven en ontstoffen als het een passieve videokaart betreft, mag trouwens ook als er een ventilator op zit.
zekerweten geen last van virussen / overige software die je lag kan veroorzaken? (start het spel op --> control alt delete --> taakbeheer --> klik COD4 met rechts --> ga naar proces --> rechterklik op het COD4 proces --> hoge prioriteit instellen)

-_-

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:49
Dit is Punkbuster wat de lag veroorzaakt, probeer maar eens op een gekraakte server zonder PB te spelen, je zal zien dat je geen lag meer hebt. Dit is een bekend probleem met COD4, heb het zelf ook, maar het instaleren van Windows 7 heeft mijn lag een beetje verholpen.

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Desiler schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:41:
Dit is Punkbuster wat de lag veroorzaakt, probeer maar eens op een gekraakte server zonder PB te spelen, je zal zien dat je geen lag meer hebt. Dit is een bekend probleem met COD4, heb het zelf ook, maar het instaleren van Windows 7 heeft mijn lag een beetje verholpen.
Onzin, speel al jaren met Punkbuster en nooit dit soort symptomen gezien, ik verdenk eerder ook de videokaart. Ik speel meet een E6750 en een 8800GT en zie nooit van dergelijke fps drops.

[ Voor 11% gewijzigd door Frentik op 17-12-2009 20:50 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:49
Frentik schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:46:
[...]
Onzin, speel al jaren met Punkbuster en nooit dit soort symptomen gezien....
Onzin, yeah right, je speelt zeker public etc. kijk maar is op tek-9.org en zie voor jezelf, typ maar is in op google 'punkbuster lag'.

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Desiler schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:48:
[...]

Onzin, yeah right, je speelt zeker public etc. kijk maar is op tek-9.org en zie voor jezelf, typ maar is in op google 'punkbuster lag'.
En als het een Punkbuster lag is waarom zou het instaleren van Win7 het probleem dan iets verhelpen? Dan lijkt het er eerder op dat XP de boosdoener is....

Ik zeg niet dat PB geen extra lag veroorzaakt dat geloof ik graag, maar zoerg als TS beschrijft niet, zeker niet in combo met
Meestal komen die lagg stoten voor als er een beetje een chaos is zoals een auto die ontploft of nades of smoke nades.
Dat lijkt mee een typisch GPU gevalletje.

[ Voor 3% gewijzigd door Frentik op 17-12-2009 20:54 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Verwijderd

Topicstarter
[b][message=33123803,noline](start het spel op --> control alt delete --> taakbeheer --> klik COD4 met rechts --> ga naar proces --> rechterklik op het COD4 proces --> hoge prioriteit instellen)
Dat heeft me geholpen denk ik, eerste blik; geen haperingen, ben benieuwd of het morgen nog zo is!

Alvast bedankt.
Wat mij betrefd een slotje? :9

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Een probleem, dus → Spielerij - Problemen & Vragen
Pagina: 1