Toon posts:

Club3D Agrippa Theatron DTS 7.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Edited post

Heey beste Tweakers, daar ben ik weer ^^:

Ik heb al wat kleine problemen gehad met de driver, maar volgens mij zijn deze nu opgelost. Nu is het probleem dat ik de 24/96kHz sampling niet kan vinden/aanzetten. Bij mijn Soundblaster LS kreeg ik dit wel gewoon gevonden, maar bij de Theatron Agrippa is daar deze optie niet aanwezig. Weet iemand wat het probleem is of wat ik fout doe?

Alvast bedankt!

De screen blijft staan kan altijd handig zijn :)
Screen:
Afbeeldingslocatie: http://img693.imageshack.us/img693/8652/screenshot053r.png

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2009 22:10 . Reden: Nieuw probleem ]

Verwijderd

Ja dit klopt.
(Ik heb toevallig ook dezelfde kaart met Z-680, super ding.)
Je moet miss even de uitgangs instellingen proberen om analoog en DTS tegelijk uit te voeren

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2009 19:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mwa dat is niet nodig ze Z-5500 is voor xbox en tv doeleinde en de X-530 als ik rustig achter me pc zit maar bedankt :) dan snap ik het.

Verwijderd

Topicstarter
Heey beste Tweakers, daar ben ik weer ^^:

Ik heb al wat kleine problemen gehad met de driver, maar volgens mij zijn deze nu opgelost. Nu is het probleem dat ik de 24/96kHz sampling niet kan vinden/aanzetten. Bij mijn Soundblaster LS kreeg ik dit wel gewoon gevonden, maar bij de Theatron Agrippa is daar deze optie niet aanwezig. Weet iemand wat het probleem is of wat ik fout doe?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
BUMP... ^^. Heeft niemand een antwoord op mijn probleem?

Note: Als ik geen post zoals deze mag maken om mijn topic weer onder de aandacht te brengen. Sorry!