Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Shit, met zijn 4'en en nog een ping van 70, wat voor kabel heb je dan precies ?
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
kheb Sonera, waarvan ik eerst hoorde dat het slecht was. maar zodra ik het heb ben ik er zeer tevreden over. btw ik ben waarschijnlijk samen met nog 1 jongen uit de straat de enigste die kabel hebben :9:P.Op dinsdag 06 maart 2001 00:19 schreef OO0nMe het volgende:
en dat moeten we zo houden
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Geen Kaashema..daar kan je alleen nog niet mee gamenOp dinsdag 06 maart 2001 00:19 schreef OO0nMe het volgende:
Of het moet overdag zijn, dan gaat het wel (ping 100-150) maar in de avond is het bagger dan zie je je ping omhoog schieten naar 4000:Z:Z:Z
edit:
Grom..tiepfaut
Grom..tiepfaut
Ik heb chello en ben best tevreden nu
altijd lekkere ping om te spelen en downen gaat ook wel lekker. De upload is wat minder maar heb gehoord dat andere mensen nog minder hebben...
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
chello, ping 40 minimaal, en op gewoon goede servers ping 55 ongeveer
vriend van me op 10 m afstand van hier:
ook kabel
altijd op zelfde server als ik 10 minder
heb ik 50, hij 40
maar ach, ik win toch wel van hem
vriend van me op 10 m afstand van hier:
ook kabel
altijd op zelfde server als ik 10 minder
heb ik 50, hij 40
maar ach, ik win toch wel van hem
Verwijderd
Ik heb Sonera.. Ping is altijd wel goed maar mijn upload is om te janken 8 Kb 
das gewoon belachelijk
das gewoon belachelijk
Ik heb chello thuis, toen we een tijdje geleden hier een lan hielden zaten we met 5 lui op 1 server te CS-en via deze ene verbinding, en iedereen had ping <40!!
If it ain't broken, tweak it!
Verwijderd
ik heb ook kabel maar dan bij @home. Ik draai regelmatig een dedicated UT server op een aparte computer. Ik log intern in samen met een familielid. en verder loggen wat mensen van buitenaf in. is wel lachen. de ping zit meestal als er 4 man op zitten zo rond de 80ms voor de mensen van buitenaf.
Heb hier @homo, als in mijn eentje in CS een ping van 45 heb is dat met 2 man zo'n 60.
Trouwens, dat mag niet he, internet sharen
Trouwens, dat mag niet he, internet sharen
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Hmm, ik ken een paar mensen met sonera, als die met zijn 2en inloggen op een van de 2 GoT cs servers, dan halen ze allebij ongeveer 100.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Pagina: 1