Toon posts:

PIII 500 met Asus P2B-VM overkloken, kan dat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nieuw in het gebied van overkloken, kan iemand mij helpen met het mogelijk maken
van het overklokken van mijn PIII 500 met Asus P2B-VM.
Ik heb een prog kunnen vinden dmicfg2 alleen ik kom geen steek verder..

please help
Chan

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:36

botoo

💀 too old to die young

Ik ken de Asus P2B-VM niet, je kan in ieder geval in de handleiding vinden of de CPU MHz verhoogd kan worden. Stapje voor stapje proberen en, indien mogelijk, PCI zoveel mogelijk op specificatie houden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Manual.., even doorworstelen. ik heb geloof ik al iets gevonden..., thnx
Chan

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

ik heb een pIII450 en een asus p2b, en ik klok em over door de jumpers van de busfrequentie te verhogen.. isse simpel

aAarGhh

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb het gezien.., maar die formule 5*83
klopt niet bij mij
5*83=415 bij mij wordt da 500 Mhz, of heeft het ook nog met de PCI Mhz te maken. als je begrijp wat ik bedoel?
En in die BIOS van mij kun je de Voltage niet veranderen. kan ik zomaar een andere BIOS flashen waarin da wel kan?

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Ik ben de happy eigenaar van een pentium 3 450 en ook een asus p2b moederbordje.
Hij draait nu op 4,5 x 112 mhz en gaat als de brandweer volgens sandra is ie veel en veel sneller dan de standaard p3500.
Zal ook wel met mijn schijf te maken hebben ibm 20,5 gig.
Ik heb nog geen vergelijkbaar systeempje gezien dat zo lekker en snel draait asus heeft echt een best bordje gebouwd jammer van de jumpers maar ff pielen en als een speer.
Pagina: 1