Xbox-versie Modern Warfare 2 heeft last van 'virus'

Pagina: 1
Acties:

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-12-2025

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Topicstarter
In het artikel Xbox-versie Modern Warfare 2 heeft last van 'virus' staat het volgende:
Al eerder werden patches gebruikt om andere problemen op te lossen. Zo waren er in de multiplayermodus problemen met het vinden van matches, en in de singleplayer werden trophies niet goed verwerkt. Onlangs werd de beruchte Javelin-glitch voor de Xbox 360-versie verholpen. Deze bug stelde spelers in staat zichzelf te laten exploderen als ze werden doodgeschoten, waardoor iedereen binnen dertig meter werd omgebracht. De PS3 heeft nog geen patch voor deze glitch.
Dit is onwaar, dit was 2 dagen eerder gepatched op de PS3 als op de Xbox 360, namelijk met patch 1.06 welke uitkwam op 8 december.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
TeGek schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:49:
In het artikel Xbox-versie Modern Warfare 2 heeft last van 'virus' staat het volgende:

[...]

Dit is onwaar, dit was 2 dagen eerder gepatched op de PS3 als op de Xbox 360, namelijk met patch 1.06 welke uitkwam op 8 december.
Hmz lijkt er op dat je gelijk hebt idd. Las eerder dat de PS3-versie nog niet gepatched was, en zelf heb ik op de PS3 versie 1.0.6 ook nog niet langs zien komen volgens mij.

In ieder geval het verschil tussen Xbox 360 en PS3 wmb die patch geschrapt :)

Ik ben helemaal geen stagiair

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-12-2025

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Topicstarter
GWX schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:56:
[...]

Hmz lijkt er op dat je gelijk hebt idd. Las eerder dat de PS3-versie nog niet gepatched was, en zelf heb ik op de PS3 versie 1.0.6 ook nog niet langs zien komen volgens mij.

In ieder geval het verschil tussen Xbox 360 en PS3 wmb die patch geschrapt :)
Thank you :) mooi artikel verder.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.