Verwijderd

Topicstarter
beste ,

ik heb laatst een sony 40z5500 gekocht , ik kan via usb op de tv foto's en muziek luistere maar normaal kan ik ook films bekijken. nu is mijn probleem , in welk bestand moeten die films staan

mvg roy

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Gewone DIVX formaten zoals Avi en .MP(E)G zullen probleemloos moeten werken lijkt me.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Verwijderd

Topicstarter
Quad schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:04:
Gewone DIVX formaten zoals Avi en .MP(E)G zullen probleemloos moeten werken lijkt me.
ik heb die namelijk al geprobeert maar die bestanden lukken niet :(

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

KIjk in de handleiding welke formaten worden ondersteund, hoort daar in te staan,

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Verwijderd

Topicstarter
Quad schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:07:
KIjk in de handleiding welke formaten worden ondersteund, hoort daar in te staan,
nochtans staat het er niet in , er staat wel dat je muziek en video en afbeeldiingen kunt bekijken maar in welk formaat staat er niet in

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Als je wat googlet dan moet je normaal wel kunnen vinden welke formaten er worden ondersteund. DiVX wordt waaschijnlijk wél ondersteund maar dat wil niet zeggen dat elk bestand in dat formaat effectief zal afspelen (verschillen tussen versies van de codec, encodeeropties e.d.).

Sowieso zal het eerder beperkt zijn, Sony kennende. En Matroska zullen ze al helemaal niet ondersteunen als container (mocht je dat ooit willen gebruiken).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:05
Dit staat er op de productpagina op de Sony site:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Xb2F1PjkvJLW8x0MwgIehDwm/full.png

• Sondeer
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08 19:37
Met de USB-mediaspeler kunt u een scala aan USB-apparaten rechtstreeks aansluiten op uw BRAVIA-TV. WALKMAN®-mp3-spelers, Cyber-shot-camera's, VAIO-laptops, Handycam®-camcorders en USB Memory Sticks™: u kunt ze allemaal aansluiten en op een groot scherm van uw favoriete multimediabestanden genieten. Content van uw USB-apparaat wordt rechtstreeks overgebracht naar uw BRAVIA-TV, zodat u zonder gedoe muziek kunt luisteren (mp3), een diavoorstelling van uw favoriete foto's (JPEG) of uw nieuwste thuisvideo (MPEG1) kunt bekijken.
Dus alleen MPEG1 kennelijk.

edit:
@ nielson je was mij voor

[ Voor 3% gewijzigd door Sondeer op 17-12-2009 13:28 ]

Verwijderd

Nielson schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:25:

[afbeelding]
Divx en Xvid worden niet ondersteund. Wel bepaalde mpeg-files (ook maar vrij weinig). De usb-optie op de 40z5500 is vrij karig. Je kan beter de 40z aansluiten op een netwerk. Dan kan je via PS3 mediaserver op je PC ook alles streamen naar de 40z. Fastforward etc. werkt dan echter niet zo goed.

Ik gebruik zelf de usb optie van mijn panasonic blu ray speler. Die van de 40z gebruik ik nooit.

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:25:

[afbeelding]
ok bedankt voor de hulp

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand ook toevallig een programmatje waarmee ik alles nar mpeg1 kan converten ?

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 20:34
Daarvoor mag je zelf ook wel even google'en hoor. Kijk is naar "Super".

Maar alles naar mpeg1 converten, dat wíl je niet...

Koop dan voor €79 een WD TV HD mediaspeler, die heeft ook gewoon een usb aansluiting en pakt bijna alles (of de WD TV live). Kan nog wel bij die €1055.

• jeroenvdnberg
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:05
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:41:
weet iemand ook toevallig een programmatje waarmee ik alles nar mpeg1 kan converten ?
Volgens mij doe je zelf weinig moeite.. :?

Klik
Pagina: 1