Toon posts:

Laptop hapert*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he,

sinds net begint mijn laptop te happeren, voorbeeld: als ik met de muis over het beeldscherm ga stop het na 2sec enzo gaat het door.
wat moet ik doen?
het gaat om een travelmate 4101wlmi

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2009 10:43 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat heb je zelf al geprobeerd? Al eens nieuwe drivers/OS geprobeerd om te zien of dat het probleem oplost?

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:59

F.West98

Alweer 16 jaar hier

ik denk dat dit komt vanwege een langzame computer. voer ccleaner uit, en doe een scan, of gewoon de boel formatteren. Dit heeft mijn Dell Inspiron 2600 ook. Gewoon een paar cleandingetjes, defragmenteren, en hij waarschijnlijk weer iets sneller
offtopic:
geen happeren, maar haperen

[ Voor 9% gewijzigd door F.West98 op 17-12-2009 10:49 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-12 10:13
Wat voor internet security software gebruik je ?
Ik weet dat kaspersky standaard heel veel scans uitvoert en dat McAffee al helemaal amper te doen kan zijn als hij bezig is.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 10:49
sinds net begint mijn laptop te happeren, voorbeeld: als ik met de muis over het beeldscherm ga stop het na 2sec enzo gaat het door.
wat moet ik doen?
het gaat om een travelmate 4101wlmi
wat TERW_DAN vraagt... wat heb je al geprobeerd? Heb je zelf al even gezocht of in de hangen en vastlopers FAQ gekeken? Hier op GoT zijn wij er om je te helpen, maar vooral om jou te leren hoe je jezelf het makkelijkst en snelst kan helpen. Zelf zoeken levert veel meer op dan een antwoord kant en klaar op je schoot te gooien.

Ik denk ook dat je laptop honger heeft als hij happert... (hij hapert namelijk denk ik)

[ Voor 8% gewijzigd door scenix_ op 17-12-2009 11:32 ]