Problemen met BeSweet onder Vista

Pagina: 1
Acties:

• technicum
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik weet niet helemaal zeker of het in dit forum-gedeelte hoort, en zo niet, mijn excuses

Hallo allemaal,

Ik heb weer maar eens gemerkt wat een hufter OS Vista is.

Het volgende doet zich namelijk voor. Ik wilde van een DVD de liedjes rippen, maar het is geen muziek-DVD dus las ik op internet dat je voor het rippen van het geluid een of ander programma'tje kon gebruiken, maar dat deze het geluid dan wel in .VOB formaat van de DVD zou halen.

Ook werd er op die website gezegd dat het geen probleem was en dat je voor het omzetten van het .VOB bestand naar MP3 het programma'tje BeSweet kon gebruiken met een GUI genaamd BeLight. Ook moest je dan nog een VOBinput.dll downloaden zodat je .VOB bestanden als input type kon gebruiken.

Dan waren de instructies dat je alle bestanden bij elkaar in een map moest zetten, en dat BeLight moet openen. Dit zorgde niet voor problemen en ook het input bestand en output locatie selecteren ging prima.

Nu heb ik gisteren al 2 bestanden omgezet van VOB naar MP3 zonder problemen. Dan wilde ik net nog 2 á 3 bestanden omzetten en zodra ik op de 'start' knop druk in het programma, doet ie niks en zegt ie gelijk maar dan ook echt metéén zonder iets gedaan te hebben 'BeSweet.exe werkt niet meer'.

Ik kan hier dus echt met m'n verstand niet bij waarom hij het gisteren wel veilloos deed en het vandaag totaal niet meer doet.

Dan nog even de gegevens, ik gebruik:

- BeSweet v. 1.4
- BeLight v. 0.21
- VOBInput.dll v. 1.3

En draai op m'n laptop:

- Vista Home Basic 32-bits
met Service Pack 1

Ik hoop dat iemand mij hier uit de brand kan helpen wat ik zat mezelf al helemaal op te vreten van ergernis.

- Technicum -

Verwijderd

Uitvoeren als Administrator geprobeerd? Compatibiliteitsmodus geprobeerd?

• technicum
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-07-2023
Bedankt voor de suggesties :) , maar vista blijft koppig en slikt het niet. En probleem doet zich nog steeds voor. :/

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-07 13:20
Ik ken het programma niet maar je hebt niet toevallig updates geinstalleerd ofzo? En heb je al geprobeerd om hem opnieuw te installeren?

Als het nou niet werkt, volgens mij kun je VLC ook gebruiken voor jou doeleinde!

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

De laatste stabiele versie van die tool is rereleased nog voordat Vista uitkwam en er is al sinds 2005 niet meer door de maker in de faq gepost. Lijkt me dat die tool nogal obsolete is dus je zou beter naar een vervanger kunnen kijken.