Ik wordt een beetje gek
van al die detonators , kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe et in elkaar zit en welke ik zou kunnen gebruiken???????!!?!?!?!?!?:?
Als jij zegt welke kaart je precies hebt;)
Niet op voorraad.
Ik was inderdaad vergeten erbij te zetten wat ik voor een syteem heb , hier gaat ie dan:
Duron 800 , Abit KT7 , 192 MB , 30GB Samsung , Creative PCI128 , Liteon 12x
Duron 800 , Abit KT7 , 192 MB , 30GB Samsung , Creative PCI128 , Liteon 12x
Verwijderd
6.x is een 9x/ME/2000 release voor DirectX7 (redelijk stabiel)
7.x is een 9x/ME/2000 release voor DirectX8 (af en toe een probleempje)
10.x is een WindowsXP release voor DirectX8 (en dus zonder native OpenGL support)
dus kies zelf maar wat je wil
7.x is een 9x/ME/2000 release voor DirectX8 (af en toe een probleempje)
10.x is een WindowsXP release voor DirectX8 (en dus zonder native OpenGL support)
dus kies zelf maar wat je wil
Je videokaart, moet je erbij zetten:) TNT2's draaien vaak beter onder oudere drivers 2xx of 3xx, maar ik heb geen ervaring met Win2K .
GeForces doen het goed met de 6xx en 7xx
Ik draai met Win Me voorlopig 6.50, 7,52 was ook goed, maar in Giants gaf 6.50 meer dan 10% fps winst!
GeForces doen het goed met de 6xx en 7xx
Ik draai met Win Me voorlopig 6.50, 7,52 was ook goed, maar in Giants gaf 6.50 meer dan 10% fps winst!
Niet op voorraad.
Verwijderd
tsjah, de detonator 10.XX serie vind ik vrij stabiel werken.
Deze zijn te downloaden vanaf http://www.m3dzone.com
Het is echt een kwestie van wat bij jou het best loopt.
Deze zijn te downloaden vanaf http://www.m3dzone.com
Het is echt een kwestie van wat bij jou het best loopt.
En dan te bedenken dat dat allemaal in je sig staatOp dinsdag 06 maart 2001 00:49 schreef savage007 het volgende:
Was ook nog vergeten welke video kaart |:(
Asus TNT2 dus
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Volgens mij kan Savage ook wel een GeForce'je gebruiken in zijn systeem..:)
Anyway, ik wacht altijd een driver update of twee af voordat ik die "oude" installeer. Dan zijn er vaak al reacties op die nieuwe driver geweest hier op Tweakers en op Anandtech. FF de kat uit de boom kijken zo gezegd
Dan zijn de eventuele problemen allang duidelijk. Maar omdat jij een TNT2 hebt is dat probleem wat minder groot. Gewoon de nieuwste d/l.
Anyway, ik wacht altijd een driver update of twee af voordat ik die "oude" installeer. Dan zijn er vaak al reacties op die nieuwe driver geweest hier op Tweakers en op Anandtech. FF de kat uit de boom kijken zo gezegd
Volgens mij is voor de TNT/TNT2 familie nog altijd de 5-serie van de drivers het beste hoor.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1