• mrgoolie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07-2023
een vriend van me gebruikt een soort plasma scherm van panasonic dat enkel voor pc of presentaties bedoeld is. het scherm heeft dan ook enkel een dvi ingang, geen tuner enzo dus.
het is een 50" scherm dat denk ik bedoeld is voor aan muren te hangen in bedrijven voor presentaties ofzo.
nu kijkt hij tv via indi maar het beeld is ongelofelijk schokkerig, een goed voorbeeld is bij de aftiteling van een film, de letters zijn echt naar boven en beneden uitgerokken en schokken ongelofelijk.
p sommige zenders is dit toaal dan niet...
wij weten echt niet aan welke instelling dit kan liggen?
is iemand vertrouwd met dit fenomeen?

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Sowieso lijkt het me handig dat je ons verteld om welk model het gaat. Serie nummer dat soort dingen.
Panasonic maakt tig schermen.

Hebben jullie ook op google gekeken voor dit probleem? Hoeveel Hz is het scherm?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:00
Wat is indi?

Panasonic maakt inderdaad industriële schermen zonder speakers en tuner.
Je kunt dan modules erin zetten met verschillende connecties zoals hdmi, componenten etc.

Ik neem aan dat het probleem komt door het aangeboden content. De tv zal gewoon 100hz zijn en verschilt verder niet van de consumenten modellen.
Let wel dat de tv maar enkele resoluties ondersteunt via hdmi (en waarschijnlijk ook via dvi) en je er niet klakkeloos iets naar toe kan sturen.
Laat m ff de handleiding bekijken (kan ook online) om dit te checken.

Hij zou gewoon ff moeten kijken of hij een hdmi module kan plaatsen en dan kan hij tv kijken met een gewone decoder zoals die van Ziggo ofzo.

Ik heb ook nog een tijdje gedacht om zo'n model te kopen, omdat ik mn scherm ook alleen gebruik voor blu-ray en gaming en er nooit tv op kijk. Ook heb ik de speakers nooit gebruikt. (op mn Pioneer zitten geen speakers, maar op mn Panasonic PV70 heb ik ze dus nooit aan gehad.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
digitale TV aanbieder in BE zoals UPC / Ziggo via DVB-C in NL

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.