Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[V&A] Verdwijnen van de oude advertenties

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-11 11:23
De laatste tijd kan ik lang niet meer al mijn oude advertenties inzien. Dit gaat op een aparte manier want er zijn hele oude die ik nog wel kan bekijken en vrij nieuwe die niet meer in de lijst staan. Zo heb ik een historie van 225 advertenties maar zie er slechts enkele tientallen in de advertentie manager staan.

Hoe is dit geregeld en waarom is dit sinds enige tijd zo? Een goede reden is dat er beperkingen zijn in wat de server aankan in het opslaan van oude gegevens? Waarom zijn hele oude dan soms juist nog wel zichtbaar?

De reden dat ik hier belang bij heb is gewoon uit interesse maar ook om bijvoorbeeld een persoon op te zoeken waar ik eerder een deal mee heb kunnen sluiten.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hmmm, ik heb even gekeken en je hebt gelijk. Als ik naar je advertentie overzicht ga zie ik inderdaad een 10-20 tal advertenties staan, maar meer niet. Lijkt me een bugje ofzo. Ik zou een paar extra pagina's verwachten. Zal het aankaarten bij de devvers.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-11 11:23
Is dit inmiddels gelukt? :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb het een en ander inmiddels eventjes gecheckt, en je advertenties zijn nu prima benaderbaar via de "Toon alle inactieve advertenties"-link in je admanager.

Dit topic is gesloten.