fps 1500

Pagina: 1
Acties:

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:29
Ik heb nu een fps 1500 op mijn soundblaster live player 5.1.
Is het een groot verschil als ik deze vervang door een dtt 2200????

Is het het geld waard?

• Dennis
  • Laatst online: 12:53
Of het het geld waard is moet je voornamelijk zelf bepalen natuurlijk.

Het verschil tussen de 1500 en 2200 is alleen maar dat er bij de 2200 een center speaker bij zit.

Verder zit er bij jou een subwoofer bij en bij die 2200 ook, dus dat is in totaal maar weinig verschil.

Aangezien jij de 5.1 live hebt heb je geen losse decoder nodig of geïntegreerde (zoals op de 2500) omdat die al op je live zit (zoals je waarschijnlijk al wist).

Kijk je veel DVD's op je PC's dan raad ik je wel aan te upgraden. Namelijk, DVD's maken heel veel gebruik van de center speaker (voor dialoog) dus dan krijg je wel een betere ervaring. Bovendien maakt niet alleen die center speaker uit.

Als jij nu een DVD kijkt doet je live wat leuke dingen met dat kaartje maar volgens mij heeft die 1500 geen digitale aansluiting, dus echt veel schiet je niet op (qua geluid). Die 2200 heeft wél een digitale uitgang en dus merk je dat, omdat je dan dus echt het 5.1 geluid krijgt.

Ik denk dat je er verstandig aan doet toch de luidsprekers te kopen, die 250,- is het zeker waard!

Pricewatch:
http://www2.tweakers.net/pricewatch/14117

• MrN
en als ik nou alleen maar veeeeel games speel dan en mp3's luister???

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
maakt wel degelijk uit!! je live 5.1 kaart is 5.1, deze speakerset is 4.1.. enne veel games ?.. ik had voor kort ook net anders om een 4.1 kaart met de dtt2200, ejn klonk erg bruut, toch maar een live5.1 kaart gehaald omdat ik dvd wil zien op de comp, en wat schetst mijn verbasing ?.. na dx8 installed te hebben heeft unreal tournament 5.1 aansturing!!. echt hel bruut!!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• MrN
ow maar ja dan moet ik nog van me oude fps 1500 af
en scheelt het echt zoveel dan?

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Niet doen, als je alleen maar spellen speelt en mp3-tjes luistert, dan voegt het (bijna) niets toe.
Spaar gewoon voor een echte set: een stereo set van zo'n 1500,-.

Jag
Pagina: 1