Hallo beste TW's,
Alle eerst erg mooie site met mooie forum!
Met zeer leuke informatie, petje af hiervoor!
Nou over mijn vraag.
Het begon allemaal met een aangeboden soldeerbout.
Ik heb de laatste tijd op MP erg veel last van een nepkoper.
Ik was niet akkoord met zijn bod, dus ik stuurde mail terug.
Omdat mijn aanbieding bijna afgelopen was stuurde ik naar degenen die interesse hadden een mail met mijn aanbod. Dus ook naar die nepkoper, echter iemand anders reageerde eerder.
De soldeerbout werd verkocht aan degene die eerder reageerde.
De nepkoper werd kwaad......
Sindsdien krijg ik verschillende mails van de nepkoper onder andere naam en email over vragen mijn MP aanbiedingen. Tot de akkoord tot aankoop haakt hij ieder keer af, ik wist gelijk dat hij dat was.
Ik stuurde dan boze mails (met grove woorden) terug en ja hoor hij voelde zich aangesproken.
Ik kreeg bedreigingen en grove woorden terug.
Ik krijg nu in mijn mailbox vol met rare sites met aanmeldingen (volgens mij heeft hij email ingevuld op betreffende sites).
Wat kan ik het beste doen?
Ik word gek van die nepkoper en rare sites aanmeldingen.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Alle eerst erg mooie site met mooie forum!
Met zeer leuke informatie, petje af hiervoor!
Nou over mijn vraag.
Het begon allemaal met een aangeboden soldeerbout.
Ik heb de laatste tijd op MP erg veel last van een nepkoper.
Ik was niet akkoord met zijn bod, dus ik stuurde mail terug.
Omdat mijn aanbieding bijna afgelopen was stuurde ik naar degenen die interesse hadden een mail met mijn aanbod. Dus ook naar die nepkoper, echter iemand anders reageerde eerder.
De soldeerbout werd verkocht aan degene die eerder reageerde.
De nepkoper werd kwaad......
Sindsdien krijg ik verschillende mails van de nepkoper onder andere naam en email over vragen mijn MP aanbiedingen. Tot de akkoord tot aankoop haakt hij ieder keer af, ik wist gelijk dat hij dat was.
Ik stuurde dan boze mails (met grove woorden) terug en ja hoor hij voelde zich aangesproken.
Ik kreeg bedreigingen en grove woorden terug.
Ik krijg nu in mijn mailbox vol met rare sites met aanmeldingen (volgens mij heeft hij email ingevuld op betreffende sites).
Wat kan ik het beste doen?
Ik word gek van die nepkoper en rare sites aanmeldingen.
Alvast bedankt voor jullie hulp.