Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KPN Backup Online voor Servers, System State restore

Pagina: 1
Acties:

• schapie1978
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-06-2022
Hallo!

Dit is mijn eerste post, excuses dat ik gelijk begin met een vraag. Of liever gezegd: een groot probleem.

Ik ben bezig met het herstel van een vandaag gecrashte Windows 2003 SBS server. Backup werd verzorgd middels Backup Online en de gegevens zijn dan ook alweer hersteld. Bestanden herstellen lukt dus wel. Maar, eigenlijk wil ik ook de System State en daarmee de Active directory herstellen. Dat lukt niet. Als ik in de backup online manager, tabblad Restore, System State aanvink, wordt er wel een herstelactie gestart, maar binnen 10 seconden wordt gemeld dat de restore is voltooid en er in totaal 430 Mb is hersteld. Op de gekozen locatie staat dan ook het gewenste bestand systemrestore.bkf, maar slechts 0kb.De KPN Helpdesk wist niet eens wat System state inhoudt, laat staan dat ze me konden vertellen hoe ik hier omheen kom.

Het betreft een Dell SC440, MS Windows 2003 SBS schone installatie. Nog geen virusscanner. Ik heb de rechten op de herstellocatie volledig opengegooid en dat maakt geen verschil.

Heeft iemand hier ervaring mee? Wie is het wel eens gelukt om de systemstate.bkf los te peuteren bij KPN? Elke vorm van hulp wordt enorm gewaardeerd, ik kan zelf niets meer verzinnen namelijk. Bij IASO, de tent die erachter zit kan ik dit probleem ook niet terugvinden en Google heeft tot op heden ook nergens toe geleidt. Alvast bedankt!

Groet,

Dennis