Shoutbox scripting in html?

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramVroy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-08 12:47
Goedeavond!

Ik zou op de nieuwe site van mijn jeugdvereniging een shoutbox willen plaatsen. Deze zou moeten in HTML zijn, customizable met CSS, geen log-in nodig en gratis zijn. Ik weet niet of dit mogelijk is, maar weet iemand een goeie shoutbox? Dit is geen script request, maar ik vroegme af of er niemand een idee heeft voor een site of link die me verder kan helpen, want ik kan door de bomen het bos niet meer zien..

Dankjewel!

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 16-12-2009 23:35 . Reden: non-relevante url verwijderd: spam. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wél een script request. Waarom zoek je niet gewoon? Als je door de bomen het bos niet meer ziet, betekent dat dat je in elk geval al zat voorbeelden hebt gevonden. Wat is je probleem dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Met Cheetah.

Verder red je het met HTML en CSS alleen niet. Je zal echt aan de slag moeten met een scripting taal. Denk daarbij aan PHP.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramVroy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-08 12:47
Dit is geen script requets, ik vraag waar ik moet op letten, wie mij wat kan bijleren over shoutboxen. Ik vraag zeer zeker niet expliciet een script.

Er bestaat zeker niet zoiets als een php frame in een html file? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn wél script requests. Wie weet dat nou beter? Mensen die hier al jaren rondhangen, of jij?
Verder beantwoord je mijn vragen niet. Misschien moet ik het duidelijker verwoorden.

Geef eens 5 voorbeelden van shoutboxen uit dat bos dat je hebt gevonden en geef eens voor elk aan wat precies het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

BramVroy schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:24:
Dit is geen script requets, ik vraag waar ik moet op letten, wie mij wat kan bijleren over shoutboxen. Ik vraag zeer zeker niet expliciet een script.

Frames zijn meestal evil. Je kan met bijvoorbeeld ajax op een bepaald interval de nieuwste shouts op kunnen halen. Zo hoeft de bezoeker de pagina niet telkens te verversen.

Maar wat heb je zelf zoal uitgezocht? Ik wil best geloven dat je gezocht hebt, maar laat dan ook even zien waar en waarom het spaak loopt. Dan kunnen we je daar verder mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
BramVroy schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:24:

Een scriptrequest per-sé misschien niet, of althans niet zo bedoeld, maar dan is 't altijd nog een Waar vind ik...?-topic en zoeken kun je prima zelf ;)

Zoals je in onze Quickstart kunt lezen zien we graag wat je hebt gevonden, wat je hebt geprobeerd, wat er niet werkt, waar 't mis loopt etc. Je "vraag" is nu wel heel erg "open" en "breed"; we zien liever wat concretere vragen.

Open gerust een nieuw topic als je met concrete vragen zit; hou dan wel even de voorgenoemde Quickstart in je achterhoofd en lees, voordat je dat topic opent, dan ook nog even vlug Waar hoort mijn topic? voordat je dat doet :)

[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 16-12-2009 23:38 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.