Tot gister had ik 2x 22" TFT schermen (1 samsung, 1 philips) aangesloten op mijn videokaart (Geforce 7600GT, beide via DVI) die netjes naast elkaar werkten (expand desktop to second monitor).
Nu startte ik vanmorgen weer op en zag op beide schermen Windows Vista (64 bit Ultimate) opstarten, maar na inloggen werkte er nog maar 1 scherm.
Ook in de Device Manager van Vista wordt maar 1 scherm aangegeven.
Wanneer ik de kabels omwissel bij de uitgangen van de videokaart, dan verspringt het beeld naar het andere scherm. Hiermee sluit ik dus uit dat er een scherm kapot is...
Nieuwe drivers installeren, koude herstarts hebben ook nog niet geholpen. Beide opstarten doen beide schermen het, maar na inloggen krijgt de tweede 'no video input'.
Bij de Display Setting (via Desktop) kan ik ook geen tweede scherm meer kiezen, net als in de Control Panel van Nvidia.
Heeft iemand enig idee wat er mis is?
De afgelopen weken heb ik niets veranderd aan mijn systeem.
Een herinstall van Vista zal vast helpen, maar daar heb ik weinig zin in..
PS: de monitoren in kwestie heb ik gekoppeld aan dit topic
Nu startte ik vanmorgen weer op en zag op beide schermen Windows Vista (64 bit Ultimate) opstarten, maar na inloggen werkte er nog maar 1 scherm.
Ook in de Device Manager van Vista wordt maar 1 scherm aangegeven.
Wanneer ik de kabels omwissel bij de uitgangen van de videokaart, dan verspringt het beeld naar het andere scherm. Hiermee sluit ik dus uit dat er een scherm kapot is...
Nieuwe drivers installeren, koude herstarts hebben ook nog niet geholpen. Beide opstarten doen beide schermen het, maar na inloggen krijgt de tweede 'no video input'.
Bij de Display Setting (via Desktop) kan ik ook geen tweede scherm meer kiezen, net als in de Control Panel van Nvidia.
Heeft iemand enig idee wat er mis is?
Een herinstall van Vista zal vast helpen, maar daar heb ik weinig zin in..
PS: de monitoren in kwestie heb ik gekoppeld aan dit topic
[ Voor 2% gewijzigd door marco_balk op 16-12-2009 22:06 . Reden: monitoren koppelen ]