Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen, ik heb een vreemd probleem met mijn webcam in mijn laptop. Het gaat om een MSI VR600 van nagenoeg 2 jaar oud:

Als ik mijn scherm uitklap, werkt mijn laptop niet(hij staat dan disconnected) als ik mijn laptop open klap dan ziet hij de laptop niet meer. Heb gekeken met een preview programma, en als laptop bijna dicht is, heb ik beeld, als ik hem open klap heb ik ook geen beeld meer. He

Verloop van het probleem:

Mijn laptop bleef na een vastloper tijdens een installatie, in de postmessage hangen en reageerde nergens meer op(cd niet, dvd niet, toetsen niet, enkel de uittoets) kon ook niet in bios komen, recovery ook niet(ook niet met cd/dvd).

Nadat ik mijn laptop had opgestuurd, kreeg ik deze gerepareerd terug. Toen heb ik direct windows 7 erop gezet. Ik had toen last van een flikkerend beeldscherm en een interne webcam die niet werkte. Aanvankelijk dacht ik dat het aan de win7 drivercompatability lag, maar het flikkeren werd steeds erger.

Toen heb ik als test Windows vista er weer op gezet, het scherm bleef flikkeren en webcam deed het ook niet(vista is standaard op mijn laptop) dus de laptop alweer teruggestuurd om dit te laten maken.

Ze hebben mijn maiboard vervangen, en het flikkeren is over maar mijn webcam doet het nu dus alleen als ik het scherm bijna heb dichtgeklapt. Ik heb geen zin de laptop opnieuw terug te sturen, omdat ik hem dan weer een week of 2 kwijt ben.

Kan dit aan een stekkertje liggen, die alleen goed contact maak als ik het scherm dichtklap of kan dat niet? En is het lastig om hierbij te komen? wie heeft hier ervaring mee?

alvast hartelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-09 20:46
Grote kans dat het een kabelbreuk is en als je er nog garantie op hebt zou ik hem terugsturen als ik jou was. Als je er zelf aan gaat klooien heb je zeker weten geen garantie meer.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels de laptop terug gestuurd en gebruik gemaakt van garantie. Topic mag een slotje op.