Things are cheaper for a reason
Ze stonden beide op 0(oneindig) en nu heb ik download op 450kbyte/sec gezet, en de upload 50. Eens kijken of dat werkt.
Opeens minder seeders? Is bij mij veelal het geval als opeens de snelheid omlaag gaat. Ook internetverkeer van anderen bij je thuis kunnen ervoor zorgen.
Andros bedoelde voornamelijk het aantal gelijktijdige verbindingen. Dat moet je omlaag zetten, anders trekt ie je router vol.Reiniertjuhhh schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:56:
Ze stonden beide op 0(oneindig) en nu heb ik download op 450kbyte/sec gezet, en de upload 50. Eens kijken of dat werkt.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ow, dat had ik toevallig nu ook verzet naar maximaal 3 downloads, en uploads gewoon oneindig.
@Shiphappens:
Ik download nu de beste spellen van dit moment, met minimaal 3000 seeders, en ik heb altijd wel een stuk of 10-30 aan de verbinding dus dat zou het probleem niet moeten zijn. En mijn ouders internetten ook heel weinig, hooguit mail en een site, want ook als alleen mijn pc aanstaat had hij zo'n lage snelheid.
Maar het is nu opgelost, bedankt allemaal!
@Shiphappens:
Ik download nu de beste spellen van dit moment, met minimaal 3000 seeders, en ik heb altijd wel een stuk of 10-30 aan de verbinding dus dat zou het probleem niet moeten zijn. En mijn ouders internetten ook heel weinig, hooguit mail en een site, want ook als alleen mijn pc aanstaat had hij zo'n lage snelheid.
Maar het is nu opgelost, bedankt allemaal!
Pagina: 1