Ik heb onlangs een contract aangeboden gekregen bij een detacheerder, zodat ik na mijn afstudeerstage daar gelijk aan de slag kan. Naar mijn inziens is het loon aan de lage kant maar ik zou toch graag een second opinion willen van mede-tweakers (die misschien zelf net gestart zijn?).
Leeftijd:24
Opleiding
Propedeuse Informatica (Met bedrijfskundige informatica erbij)
Propedeuse Technische Informatica
HBO Technisch Informatica (bijna afgerond)
Praktijkervaring is enkel mijn twee stageperiodes, dus tweemaal een half jaar
Aanbod
Functie Programmeur (lekker vaag he?). Voornamelijk embedded developement projecten met een looptijd van 3-4 maanden.
Onbepaalde tijd, twee maanden proef.
2250 bruto, dus 1640 netto.
40-urige werkweek.
25 Vakantiedagen.
Leasewagen tot 525 normleasebedrag (+verzekering) of 300 vergoeding.
13e maand/vakantie.
Bonus max 8% van het jaarsalaris.
4% Pensioenbijdrage.
Concurrentiebeding, na ontslag jaar lang niet bij klanten detacheerder werken (op straffe 10.000+250 per dag).
Ik heb op dit moment geen auto, zit eraan te twijfelen of een leasebak wel zo handig is. Familie woont ver weg dus zal veel prive-kilometers maken.
Leeftijd:24
Opleiding
Propedeuse Informatica (Met bedrijfskundige informatica erbij)
Propedeuse Technische Informatica
HBO Technisch Informatica (bijna afgerond)
Praktijkervaring is enkel mijn twee stageperiodes, dus tweemaal een half jaar
Aanbod
Functie Programmeur (lekker vaag he?). Voornamelijk embedded developement projecten met een looptijd van 3-4 maanden.
Onbepaalde tijd, twee maanden proef.
2250 bruto, dus 1640 netto.
40-urige werkweek.
25 Vakantiedagen.
Leasewagen tot 525 normleasebedrag (+verzekering) of 300 vergoeding.
13e maand/vakantie.
Bonus max 8% van het jaarsalaris.
4% Pensioenbijdrage.
Concurrentiebeding, na ontslag jaar lang niet bij klanten detacheerder werken (op straffe 10.000+250 per dag).
Ik heb op dit moment geen auto, zit eraan te twijfelen of een leasebak wel zo handig is. Familie woont ver weg dus zal veel prive-kilometers maken.
[ Voor 1% gewijzigd door Tassadar32 op 16-12-2009 20:49 . Reden: was wat vergeten ]
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition