Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:02
Ik heb onlangs een contract aangeboden gekregen bij een detacheerder, zodat ik na mijn afstudeerstage daar gelijk aan de slag kan. Naar mijn inziens is het loon aan de lage kant maar ik zou toch graag een second opinion willen van mede-tweakers (die misschien zelf net gestart zijn?).

Leeftijd:24

Opleiding
Propedeuse Informatica (Met bedrijfskundige informatica erbij)
Propedeuse Technische Informatica
HBO Technisch Informatica (bijna afgerond)

Praktijkervaring is enkel mijn twee stageperiodes, dus tweemaal een half jaar

Aanbod
Functie Programmeur (lekker vaag he?). Voornamelijk embedded developement projecten met een looptijd van 3-4 maanden.
Onbepaalde tijd, twee maanden proef.
2250 bruto, dus 1640 netto.
40-urige werkweek.
25 Vakantiedagen.
Leasewagen tot 525 normleasebedrag (+verzekering) of 300 vergoeding.
13e maand/vakantie.
Bonus max 8% van het jaarsalaris.
4% Pensioenbijdrage.
Concurrentiebeding, na ontslag jaar lang niet bij klanten detacheerder werken (op straffe 10.000+250 per dag).

Ik heb op dit moment geen auto, zit eraan te twijfelen of een leasebak wel zo handig is. Familie woont ver weg dus zal veel prive-kilometers maken.

[ Voor 1% gewijzigd door Tassadar32 op 16-12-2009 20:49 . Reden: was wat vergeten ]

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Da's een behoorlijk netjes startsalaris hoor. Zeker met die leaseauto erbij. Het basisloon is een gangbaar startsalaris voor een HBO informaticus, en jj hebt er ook nog eens een leaseauto & een dertiende maand bij.

[ Voor 4% gewijzigd door AtleX op 16-12-2009 20:46 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Mischien hier eens kijken.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik vind €2250 bruto helemaal niet zo gek? Maar had je niet beter gewoon hier kunnen kijken/posten: Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 9) ? :)

The devil is in the details.

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-11 12:14
Je noemt je leeftijd niet, maar zo op het eerste gezicht is het geen slecht aanbod. 2250 met leaseauto of 2550 zonder is echt niet slecht voor iemand met bijna een studie en geen ervaring :)

Zeker om in het begin snel ervaring op te doen kan het handig zijn om op deta basis te starten, je kunt over een paar jaar altijd nog eens kijken of je al weet of je ergens vast in dienst wilt.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• Tassadar32
Oeps, overheengekeken. 8)7 :X

In ieder geval bedankt voor opmerkingen ;)

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Jiriki schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:47:
Je noemt je leeftijd niet, maar zo op het eerste gezicht is het geen slecht aanbod.
Geboortedatum: 08 december 1985
Maar zoveel doet leeftijd er toch niet toe? Er vanuit gaande dat ie 23 of ouder is.

The devil is in the details.

• Tassadar32
24 inderdaad ;)

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:59
Ik heb net een contract ondertekend voor E2100,- zonder leaseauto, 23 net afgestudeerd informatica HBO; Dus je mag niet miepen... (ik daarentegen...) :+

Wel een eindje van de randstad af though, voor hier in de buurt is het redelijk naar het schijnt.

[ Voor 24% gewijzigd door FailFr8er op 18-12-2009 12:43 ]

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-11 07:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

mooi salaris hoor.. wat had je dan verwacht?
Je bent starter
Banenmarkt is krap

Ruim boven het gemiddelde HBO startsalaris iig.

Verwijderd

Concurrentiebeding, na ontslag jaar lang niet bij klanten detacheerder werken (op straffe 10.000+250 per dag)
De klanten waar je gewerkt hebt? Of alle klanten? Sowieso iets waarmee je je flink mee in de vingers kunt snijden. Dikke streep erdoorheen bij de onderhandelingen.

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

FunkyTrip

Funky vidi vici!

TS krijgt een behoorlijk bovengemiddeld startsalaris als HBO-er zonder veel ervaring aangeboden en moet niet miepen. Kortom, slotje ;)

Dit dus.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:48
Zo, 2250 + 300 salaris dus (of 2250 + lease-auto), met 13e maand en alles er op en er aan voor een starter HBO informatica zonder verdere ervaring, dan mis ik wel even helemaal wat hieraan precies "aan de lage kant" is.

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-11 19:25
Jemig, als de werkgever en de baan je bevalt zou ik tekenen. Toen ik in jouw situatie zat (5 jaar geleden) ben ik begonnen op 1800 euro per maand.

.....

Pagina: 1