Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
of simpeler. maak slide 1 de foto, copieer die slide naar slide 2 en voeg daar text aan toe.Rupie schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:30:
Een foto en een tekst toevoegen aan een dia en dan de tekst een 'aangepast animatie' geven zou dat mogelijk moeten maken
Hoebedoelje op internet kijken? Ik zou niet weten waar je op zou willen zoeken. Je wilt niet 'op internet kijken' maar een handleiding lezen want je omschrijft is een van de meest basic functies van PPT, of kijk onder F1 (bijv zoeken op 'animatie'). Natuurlijk kan je ook simpelweg twee slides gebruiken.
Als je vragen stelt die zo tot de basis van een systeem horen, zeg er dan even duidelijk bij wat niet werkt. Het komt nu op ons over alsof je een huiswerkopdracht moet doen en niet eens de moeite neemt om ueberhaupt na te denken - en dat zal niet zo zijn
Als je vragen stelt die zo tot de basis van een systeem horen, zeg er dan even duidelijk bij wat niet werkt. Het komt nu op ons over alsof je een huiswerkopdracht moet doen en niet eens de moeite neemt om ueberhaupt na te denken - en dat zal niet zo zijn
[ Voor 30% gewijzigd door F_J_K op 16-12-2009 19:39 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Handleiding lezen is natuurlijk het beste, maar weet niet waar ik moet beginnen.
Ik heb Powerpoint alleen voor simpele presentaties gebruikt
Waar moet ik op zoeken?
Waar moet ik op zoeken?
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Dat is in twee van de antwoorden al gezegd...ken schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:46:
Waar moet ik op zoeken?
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Als je dit al niet meer simpel vindt??ken schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:46:
Waar moet ik op zoeken?
Je zou altijd kunnen beginnen op Http://office.microsoft.com en daar een aantal workshops van powerpoint kunnen bekijken.
Maar hetgeen wat je nodig hebt (aangepaste animatie) is al genoemd. meer heb je niet nodig.
Pagina: 1