[KPN] Surf & Mail Totaal vragen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 14:20
Sind november heb ik via KPN Surf en Mail totaal.
Vandaag dan ook de eerste factuur ontvangen en was toch verbaasd dat ik naast surf en mail nog eens 6 euro extra aan internet kosten heb - Verbruik 0,604MB (dit was niet te zien via een Saldo SMS) die buiten het verbruik van de bundel zit.

Hoe zit dat met surf & mail kan je daarmee met je mobiel gewoon op internet en email binnen halen of alleen op de pagina's van KPN zoals die mevrouw van KPN klantenservice zei ? Zo word naar mijn mening Surf & mail wel erg beperkt. Wat zit nou wel in die internet bundel en wat nou niet?

Stel ik wil mijn GPS+ gegevens via KPN internet binnen halen of ik wil even kijken bij youtube of wil gebruik maken van Google maps?

Wie kan me wat meer vertellen over wat wel en wat niet onder de bundel valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 19:43
Mabili schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:42:
Sind november heb ik via KPN Surf en Mail totaal.
Vandaag dan ook de eerste factuur ontvangen en was toch verbaasd dat ik naast surf en mail nog eens 6 euro extra aan internet kosten heb - Verbruik 0,604MB (dit was niet te zien via een Saldo SMS) die buiten het verbruik van de bundel zit.

Hoe zit dat met surf & mail kan je daarmee met je mobiel gewoon op internet en email binnen halen of alleen op de pagina's van KPN zoals die mevrouw van KPN klantenservice zei ? Zo word naar mijn mening Surf & mail wel erg beperkt. Wat zit nou wel in die internet bundel en wat nou niet?

Stel ik wil mijn GPS+ gegevens via KPN internet binnen halen of ik wil even kijken bij youtube of wil gebruik maken van Google maps?

Wie kan me wat meer vertellen over wat wel en wat niet onder de bundel valt?
Dit heb ik warempel ook. Ik kan het niet verklaren, maar bij het afsluiten van het abonnement is mij dit niet gemeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
tvp.. zou toch niet moeten mogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:31

jelle.

Product Owner
Mabili schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:42:
Dat valt gewoon allemaal binnen de bundel. Bekijk de specificatie van je factuur eens, als het goed is staat verbruik buiten de bundel daar ook vermeld, met tijd en datum.

Niet toevallig even de grens over geweest? MMSjes verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
jelle. schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:04:
[...]

Dat valt gewoon allemaal binnen de bundel. Bekijk de specificatie van je factuur eens, als het goed is staat verbruik buiten de bundel daar ook vermeld, met tijd en datum.

Niet toevallig even de grens over geweest? MMSjes verstuurd?
Het enige wat op de factuur naast flexibel 265 / Surf & Mail vermeld staat is internet buiten de bundel met als datum 16-11 t/m 23-11.. Volume 0,604MB extra kosten 6 euro.

Zelf niet over de grens geweest en ook geen MMS verstuurd, Daarom was ik zo verbaasd en bellen naar de klantenservice schiet ook niet echt op als je op de vraag wat zit dan buiten de bundel als antwoord krijg "dat is te lastig om het voor u uit te leggen" |:(

ps Mijn KPN is ook niet echt een betrouwbare indicatie zie onderstaande..
Nieuw bundeltegoed € 32,75
Tegoed vorige periode € 32,11
Tegoed tot 10-10-2010 € 64,86

Verbruik € 0,11
Ongebruikt tegoed € 64,75
Verbruik boven bundel € 0,00
Verbruik dat niet in de bundel zit € 0,00
Zo was dit de vorige maand ook en vooral Verbruik dan niet in de bundel zit stond toen ook op 0.00
Daarom is het zo vreemd dat het nu opeens op het factuur 6 euro is..

[ Voor 23% gewijzigd door Mabili op 16-12-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Mabili schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:23:
[...]
"dat is te lastig om het voor u uit te leggen" |:(
"Probeer het".

Dat is natuurlijk onzin. Als je een Internetabo hebt hoor je geen kosten voor internet nog los te krijgen, dus mogen ze wel 's heel goed uit gaan leggen wat dat dan wel niet is, precies.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:06
Het probleem uitleggen aan een medewerker en dat hij/zij het vervolgens begrijpt is nog net iets lastiger is mijn ervaring.

Erg vreemd in ieder geval, wat staat er boven aan je factuur, toevallig iets als 1/6? Dat zou betekenen dat je de rest namelijk op je Mijn KPN op kan vragen. Zowel bij KPN als Hi krijg je enkel het voorblad met de kosten en niet de specificatie zelf, deze kun je online opvragen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
Ik ga maar een mail sturen naar KPN en even kijken wat voor antwoord er gegeven word.
Ondertussen wel kunnen achterhalen via Mijn KPN - rekeningen dat het gewoon om i - mode ging en toch uitleg wil hebben hoe deze naar mijn mening onterechte extra kosten berekend kunnen zijn.

Het is dus even afwachten.
@ iedereen bedankt voor de tips en uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Oh, i-Mode kan best nog wel 's apart berekend worden. Zoek dat eerst even op.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Mabili schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:23:
Het enige wat op de factuur naast flexibel 265 / Surf & Mail vermeld staat is internet buiten de bundel met als datum 16-11 t/m 23-11.. Volume 0,604MB extra kosten 6 euro.
Daarom zeg ik: de specificatie (via Mijn KPN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:42
Een vraag: ik heb KPN + Surf&Mail Totaal a 10 euro p/mnd.

Ik heb het gevoel nog steeds op de oude snelheid te zitten van 128kbps ipv de nieuwe snelheid van 384 kbps. Speedtest.nl en de snelheidstestwebsite van KPN geven dit allebei aan: +/- 115 kbps.

Als ik KPN bel krijg ik het antwoord dat alle klanten al de nieuwe snelheid hebben bla bla... m.a.w. de gemd. medewerker snapt het niet of wil geen moeite doen.

Is er een oplossing om deze verhoging toch te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
ivo-nl schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:14:
Een vraag: ik heb KPN + Surf&Mail Totaal a 10 euro p/mnd.

Ik heb het gevoel nog steeds op de oude snelheid te zitten van 128kbps ipv de nieuwe snelheid van 384 kbps. Speedtest.nl en de snelheidstestwebsite van KPN geven dit allebei aan: +/- 115 kbps.

Als ik KPN bel krijg ik het antwoord dat alle klanten al de nieuwe snelheid hebben bla bla... m.a.w. de gemd. medewerker snapt het niet of wil geen moeite doen.

Is er een oplossing om deze verhoging toch te krijgen?
Sinds wanneer ben je klant? Of als je ooit verlengd hebt, wanneer was dit voor het laatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
Sinds weet ik niet hoe lang... 2 jaar geleden verlengd met mobiel internet,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
ivo-nl schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:29:
Sinds weet ik niet hoe lang... 2 jaar geleden verlengd met mobiel internet,,,
Voor zover ik weet (misschien is dat inmiddels veranderd) heb je alleen een hogere snelheid als je vanaf de introductie van de nieuwe data-abonnementen (hogere snelheden) 1) nieuwe klant bent geworden of 2) verlengd hebt met een data-abonnement of 3) een data-abonnement erbij hebt genomen. Of ze inmiddels bestaande klanten ook over kunnen zetten naar de nieuwe data-abonnementen weet ik niet.

• ivo-nl
nou lekker dan... technische dienst maar ff bellen
Pagina: 1