Ik zoek een goeie keyboardmanager

Pagina: 1
Acties:

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 09:42
Ik heb nu een keyboard met wat extra multimediatoetsen (de BTC 9000a), maar deze extra toetsen willen niet werken met winamp. Weet iemand een goede keyboardmanager die:
- Winamp bestuurt
- De computer uit/sleep/wakeup doet
- Internet Explorer opent
- volume up/down/mute

Iemand ideeen?

.....

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

de software bij de microsoft-keyboards... (intellitype) maar ik betwijfel of je daar wat aan hebt...

Verwijderd

ik heb die software ooit eens probern te downloaden... maar da was 30 mb... ligt dit nu aan mij of ben ik de enigste die het vreemd vind dat dit soort software 30mb is.. 30k lijkt me persoonlijk al te veel!

>:)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

indeed... voor m'n vorige keyboardje waren 2 1,44MB diskettes meer dan genoeg.... nog geen 3 MB dus... laat staan 30MB.....

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 09:42
Ik heb het ondertussen op kunnen lossen: ik draai nu twee van die managers naast elkaar, kan nu alle functies gebruiken die ik wil.

Dit is natuurlijk geen goede oplossing, maar het werkt wel, en daar gaat het om, toch?

.....

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Op dinsdag 06 maart 2001 03:45 schreef Sabelhout het volgende:
Ik heb het ondertussen op kunnen lossen: ik draai nu twee van die managers naast elkaar, kan nu alle functies gebruiken die ik wil.

Dit is natuurlijk geen goede oplossing, maar het werkt wel, en daar gaat het om, toch?
Als ze met z'n 2en niet teveel geheugen vreten dan maakt het idd niet zoveel uit...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Pagina: 1