Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

*.mpg -> *.flv converten, welke tool gebruiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hulp nodig, op zoek naar on-line FLV Converter ondersteuning

Mijn computer configuratie is heel erg oud, en de rijsnelheid was traag omdat ik de video-omzetter programma geïnstalleerd. Nu moet ik een nieuwe converter of converter dienst. Is er iemand die kan een goede on-line video-omzetter recommond voor mij? die kan overbrengen mpg naar FLV?
Wilt u niet te installeren een programma meer.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik heb geen idee waarom dat je dat hier post FlowingCloud, maar misschien is het beter als je hiervoor gewoon een nieuw topic opent in Client Software Algemeen. Let er dan wel even op dat je zorgt voor een wat duidelijkere topicstart dan bovenstaande reply. Het is zo namelijk nogal gissen wat je nu eigenlijk bedoelt. Tevens verwachten we ook wat meer eigen inzet van jou kant uit, zie hiervoor Het algemeen beleid. :)

offtopic:
Nog welkom op GoT. :w Ik heb je reactie even afgesplitst naar een eigen topic, in Windows 7 en Wlm9 stond dat zo raar. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door pasta op 16-12-2009 16:19 ]

Signature

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:43

lasharor

7 december 2004

Wat bedoel je met rijsnelheid?

dit is eigenlijk ook wel heel erg triest...

Verwijderd

desnelheid waarmee zijn pc rijd :+ nee denk de snelheid van zijn pc

google: online video converter mpg to flv:

http://media-convert.com/omzetten/

Verwijderd

SUPER is een goede converter. d:)b

Verwijderd

Ik kan recommond een nieuw online converter: [Spam]
Mijn vriend recommonded het aan mij. Het is handig, doe je niet eens nodig om het bestand te uploaden naar de server.

[ Voor 6% gewijzigd door dusty op 17-12-2009 03:51 ]

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 02:37:
Ik heb hulp nodig, op zoek naar on-line FLV Converter ondersteuning

Mijn computer configuratie is heel erg oud, en de rijsnelheid was traag omdat ik de video-omzetter programma geïnstalleerd. Nu moet ik een nieuwe converter of converter dienst. Is er iemand die kan een goede on-line video-omzetter recommond voor mij? die kan overbrengen mpg naar FLV?
Wilt u niet te installeren een programma meer.
en
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 03:40:
Ik kan recommond een nieuw online converter: [spam]
Mijn vriend recommonded het aan mij. Het is handig, doe je niet eens nodig om het bestand te uploaden naar de server.
Mooi, dan heb je zelf je eigen probleem opgelost. Gefeliciteerd.

Kloon accounts zijn niet toegestaan, spammen ook niet, Jammer dat je een vertaal programma nodig hebt om mijn reactie te lezen.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.