Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik heb het spul geïnstalleerd en ben nu druk bezig met het verwerken.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik heb even op het forum daar gevraagd, hopelijk zijn ze daar wat vlot.DukeBox schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:41:
Ik ben op zoek naar raw csv/xml stats. Misschien dat een van jullie weet waar die te vinden zijn ?
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Gewoon inloggen op http://www.malariacontrol.net/ -> kiezen voor Your Account -> dan staat er van alles onder het kopje Computing and creditBlackWhizz schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:07:
ZO, bij mij loopt die nu ook. Waar kun je je eigen stats zien?
Stats wordt aan gewerkt heb ik vernomen.
"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
2 machines staan weer te grazen!

Er wordt ook niet meer aan stats gegenereerd.. eerste opzetje: http://mc.qik.nlBio1ogics schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:15:
Ook op Free-DC is eea aan stats te vinden, Team en user. Helaas 'maar' updates om de 6 uur.
En wat een gigantisch mooie verzameling badges heb jij daar onder je naam staan.
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
.
[ Voor 4% gewijzigd door DukeBox op 15-12-2009 10:48 ]
Stop de verwelking!
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
^ ik ben voor.. nog andere suggesties ? Misschien een Poll maken ?
@hieronder, sure.. maar of het daar thuis hoort betwijfel ik.
[ Voor 12% gewijzigd door DukeBox op 15-12-2009 13:12 ]
Zou dat misschien in de hitparade weektopic kunnen? Dan blijft dit draadje voor de discussie over de achtergrond. ThanxDukeBox schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:36:
[...]
^ ik ben voor.. nog andere suggesties ? Misschien een Poll maken ?
"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
Ik vraag me wel iets af: In het Boinc-scherm heb ik twee 'tabjes' van malariacontrol, maar kan er nog niet achterkomen of m'n mac die beide tegelijk staat te verwerken. Kan me zo voorstellen dat één voor één effectiever is?
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Wellicht heb je een dualcore en kan je laptop dus 2 dingen tegelijk doen.Pixeltje schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:03:
Heb naar aanleinding van de .plan ook besloten om mee te doen. Macbook en desktop staan lekker de werkkamer te verwarmen.
Ik vraag me wel iets af: In het Boinc-scherm heb ik twee 'tabjes' van malariacontrol, maar kan er nog niet achterkomen of m'n mac die beide tegelijk staat te verwerken. Kan me zo voorstellen dat één voor één effectiever is?
SandStar schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:09:
[...]
Wellicht heb je een dualcore en kan je laptop dus 2 dingen tegelijk doen.

Nouja, zit al vanaf zondag thuis met griep, dus we gooien het daar maar op
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Dus a.s. zondag ben je ziek ?Pixeltje schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:21:
Nouja, zit al vanaf zondag thuis met griep, dus we gooien het daar maar op
Ik zei toch 'vanaf zondag', dat is dus afgelopen zondag, niet komende
@ Dukebox hieronder; Ja, sinds, is toch hetzelfde;)
[ Voor 9% gewijzigd door Pixeltje op 15-12-2009 17:37 ]
edit: nou ja, het is niet zo bekend, maar vanaf gebruik je alleen i.c.m. 'data' als het om het verleden gaat.. niet dat ik de taalpurist wil uithangen, maar ik dacht dat je een helderziend moment had
[ Voor 143% gewijzigd door DukeBox op 15-12-2009 21:58 ]
Bio1ogics schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:47:
[...]Dan blijft dit draadje voor de discussie over de achtergrond. Thanx
[ Voor 39% gewijzigd door Xaverius op 15-12-2009 17:45 ]
Stop de verwelking!
[ Voor 105% gewijzigd door DukeBox op 15-12-2009 21:42 . Reden: irrelevante zooi verwijderd ]
hey duke,DukeBox schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:16:
[...]
Goh.. en dan wordt het vreemd gevonden dat /5 leegloopt en niets meer is dan een opsomming van stats waar vaak niemand naar kijkt. Vroeger was dat toch heel anders.. daar kwam in de topics van alles langs. De hoofdlijn was natuurlijk wel het onderwerp maar er was tussendoor tenminste nog heel wat anders te lezen. Nadat daar opeens opmerkingen over werd gemaakt is dat verplaatste naar alle subteamfora en is het hier vrijwel dood..
Anyhow, ik kan zo snel niets vinden over plannen voor een x64 client.. ik zal kijken of ik mijn pxe image kan aanpassen zodat ik ook de x86 client kan draaien.
Je kan gewoon de x86-64 client van boinc installeren hoor. Die kan ook x86 code uitvoeren als een boinc project geen x86-64 rekencores heeft.
Mijn linux en windows clients draaien allemaal de x86-64 versie van boinc en dat gaat prima met malaria control
[ Voor 6% gewijzigd door SandStar op 15-12-2009 19:23 ]
Ehmmm....In het statstopic van malaria kan je volgens mij alles dumpen wat je wilt. Dit is een topic over de achtergrond van het project, en dus minder geschikt voor vragen over BOINC, je standen etc? Daar zijn toch juist de statstopics voor? Of zeg ik nou iets heel raars?DukeBox schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:16:
[...]
Goh.. en dan wordt het vreemd gevonden dat /5 leegloopt en niets meer is dan een opsomming van stats waar vaak niemand naar kijkt. Vroeger was dat toch heel anders.. daar kwam in de topics van alles langs. De hoofdlijn was natuurlijk wel het onderwerp maar er was tussendoor tenminste nog heel wat anders te lezen. Nadat daar opeens opmerkingen over werd gemaakt is dat verplaatste naar alle subteamfora en is het hier vrijwel dood..
Anyhow, ik kan zo snel niets vinden over plannen voor een x64 client.. ik zal kijken of ik mijn pxe image kan aanpassen zodat ik ook de x86 client kan draaien.
Beetje rare reactie van je imho, of misschien een overhaaste omdat je dacht in de statsdraad te zitten?
Whatever
Als je ingelogd bent op de site malariacontrol.net moet je even zorgen dat je een teammember bent van de Dutch Power CowsWouser schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:02:
Ik heb me nu aangemeldmaar hoe kom ik nu bij het lijstje van DPC op malarianet?
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Le Meow
Goeie kerstgedachte!!! Ik weet niet eens wat het onderzoek precies is. Misschien wel handigge-flopt schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 23:12:
Ben ook gejoined, weet niet of ik constant mee doe, maar voor de kerst gedachte....
Maar wees niet ongeduldig en kijk na een uur of dit al zo is, wanneer je dit met rust laat moet het kloppen. Er zijn natuurlijk ook nog andere zaken waar BOINC mee rekening moet houden zoals deadlines.
Stop de verwelking!
[ Voor 77% gewijzigd door DJ-Visto op 16-12-2009 13:23 ]
Dit topic is gesloten.