[Flash] QR codes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hallo,

Ik ben sinds kort een tijdje bezig met het uitlezen van QR codes. Het uitlezen via een generator gegeneerde qr codes gaat prima, alleen nu wil ik dit ook overbrengen op het web.

Dus ik maak een QR code, en via een flash applicatie die verbinding maakt met de webcam van de pc, en door middel van de uitgeprinte qr code ervoor te houden (voor de webcam), is het doel dat er een url geopend gaat worden.

Nu kwam ik het volgende tegen:

http://blog.jactionscript...f-qr-code-reader-library/
(hier is een soort gelijk voorbeeld te zien)

Echter, deze werkt niet helemaal prima, want als ik de qr ervoor hou (wat erg moeilijk is om te detecteren met deze applicatie) krijg ik alleen een waarde terug.

Ik wil dus graag dat de url gelijk geopend gaat worden. Nu ben ik wel een beetje bekend met Flash, maar krijg ik het niet voor elkaar.

Mijn vraag is dus, bestaan er soort gelijke applicaties (dus webbased, flash, java etc) die ditzelfde kunnen doen? Ik ben naar mijn mening heel het internet al af geweest, maar kan het niet vinden. Iemand een idee om dit te bewerkstelligen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als je op zoek bent naar kant-en-klare zaken dan zit je hier verkeerd (scriptrequest). Het voorbeeld dat je geeft geeft volgens jou "de waarde" terug. Heb je al gewoon eens geprobeerd iets met die waarde te doen? 't Ding werkt volgens jou naar behoren maar het lukt niet om iets met die waarde te doen? Is het dan niet logischer/zinniger je daar even in te verdiepen?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Een vriend van mij heeft daar een hele mooie sessie over gegeven op Adobe MAX een tijd terug. Hij verteld hoe je zo'n QRCode reader kan schrijven in Flash. Ik zou zeggen bekijk die eens! Erg handig.