Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke behuizing

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een vrij simpele computer en gebruik deze eigenlijk nauwelijks.
Had nu bedacht om de computer in mijn audiomeubel te gaan plaatsen zodat ik
hem vaker (in de woonkamer) kan benutten. Probleem is nu echter dat mijn bestaande
behuizing te groot is.Dit gaat dan met name om de diepte (38 cm max ipv. 48 cm nu).
Ben eigenlijk dus op zoek naar een kleinere behuizing waar mijn bestaande moederbord in past.
Ben in het bezit van een;

AS Rock 939 dual sata moederbord met ATX 400 watt voeding
ddr 400 cl 2.5 geheugen.
AGP videokaart.

Ik weet het....het is geen super geheel maar voor mij nog redelijk gangbaar behoudens dat er
nauwelijks updates zijn voor het moederbord.

Gaarne tips in welke behuizing van max 38 cm diepte mijn bestaande componenten ingebouwd kunnen worden. Of tips over een ander/nieuw moederbord incl. behuizing waar ik mijn bestaande componenten
gewoon in kan verwerken.

Bij voorbaad dank voor de reacties...

groetjes Taco

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 08:32

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Wanneer je op webwinkels rondkijkt en eventueel filtert op ATX hoef je alleen nog maar naar de maten te kijken.

Wat heb je zelf nog gedaan? Waar heb je gezocht en wat leverde het op?
Een beetje eigen input wordt wel gewaardeerd :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wandel inderdaad de webshops en fabrikanten eens langs. Het kost wat moeite, maar je eisen zijn duidelijk en daardoor is het goed te doen om te kijken of er een kast is die aan jouw eisen voldoet.
Omdat we verwachten dat je dit uitzoekwerk zelf doet gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.