Gemachtigde iTunes computers weergeven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purn0
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 11:19
Ik heb momenteel blijkbaar 4 PC's met iTunes gemachtigd, maar ik bezit er maar 2....

Kan ik ergens zien welke PC's gemachtigd zijn?
Is een Iphone (en iPod toch) zelf ook een gemachtigd apparaat?

Ik heb het vermoeden dat dit om een oude PC van mij gaat en eventueel een iPod touch. Beide zijn schoon opnieuw geinstalleerd, maar ik heb niet handmatig de machteging ingetrokken.

Ik weet dat ik alle machtegingen kan resetten als er 5 (maximum) gemachtigd zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:16
Je kan zien via de iTunes Store hoeveel er zijn geautoriseerd. iTunes --> iTunes Store --> Account (rechterkolom) en dan kun je zien hoeveel computers/apparaten er zijn geautoriseerd. Dit kun je een keer per jaar resetten (als je 5 apparaten hebt bereikt) en dan kun je de computers die je wilt autoriseren, opnieuw autoriseren. Als je weet welke apparaten zijn geautoriseerd, kun je dat natuurlijk ook via iTunes deautoriseren.
Je kunt volgens mij nergens zien welke apparaten / computers zijn geautoriseerd. Overigens tellen volgens mij de evt. iPhones en iPods ook mee.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Purn0
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 11:19
OK, bedankt. Dan betreft het waarschijnlijk mijn ipod, iphone en 2 computers...
Echter, hoe kan ik die machtiging van de ipod intrekken dan? Die is sindsdien al eens ge-reset toen ik hem aan mijn ouders gaf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-05 20:45

World Citizen

FreeReef.nl

Purn0 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:35:
OK, bedankt. Dan betreft het waarschijnlijk mijn ipod, iphone en 2 computers...
Echter, hoe kan ik die machtiging van de ipod intrekken dan? Die is sindsdien al eens ge-reset toen ik hem aan mijn ouders gaf....
Via Itunes inloggen in je account... en daar kun je al je pc's in 1 keer ont-machtigen (oid).
Dus niet per pc/Ipod.....

FreeReef.nl