iWeb uploaden naar FTP

Pagina: 1
Acties:

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik ben vrij lui mijn eigen webpage aan het ontwerpen, en met iWeb lukt dat redelijk makkelijk
Nu krijg ik allen niet voor elkaar om deze direct naar de FTP server van mijn hosting te laten geleiden.
Krijg het wel naar een folder en dan handmatig er heen gesleept. Maar tja dat is dan weer niet lui.

Ik heb wel al gezocht, en zie wel dat het naar FTP moet kunnen, maar het kan de opties niet vinden in het programma zelf.
Iemand enig idee, het is een ander hosting service als Apple zelf dus het mobile me upload lijkt me geen optie of moet je die dan anders instellen

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:18
:D

Wat bedoel je?
Het uploaden lukt niet?
Welke provider heb je? Wat zegt de Helpdesk van die provider? ;)

• gulie
geen idee of het uploaden gaat,
ik denk dat ik gewoon echt beetje blind word, maar kan nergens de instelingen vinden om FTP in te stellen

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Niet moeilijk: klik linksboven in de balk met je pagina's op 'site' (of de naam van je site). Rechts krijg je dan de opties te zien om de manier van publiceren te wijzigen.

Als dit nog niet lukt, hier is een How To video van Apple

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

• Willem-Jan1991
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:06
Duurde ook even bij mij om de juiste instellingen te vinden maar het is mogelijk. Kijk naar wat de home map van je website bijvoorbeeld: ftp.mijnwebsite.nl/http.

voer dit adres in in de ftp settings van iweb.

met gebruikersnaam en je wachtwoord en test verbinding

• gulie
probleem gevonden, it hem in '08 je moet '09 hebben voor FTP support
even kijken of ik kan upgraden en zo, zonder het hele iLive volledig te moeten halen

Pagina: 1