Bij de Lidl is deze week een Silvercrest draadloos keyboard en muis in de aanbieding voor €18,99. Echter blinkt de (online) folder niet echt uit in informatie over het setje. Wie kent deze set?
Ik wil hem namelijk aanschaffen als keyboard voor m'n HTPC.
De beschrijving op de site:

Ik verwacht geen top kwaliteit, wat ook niet nodig is bij een HTPC (het is niet dat ik er hele verhalen op ga typen bijv.), maar ik hoop wel dat het setje een beetje bereik heeft (een meter of 5).
Dus wie kent de set of weet misschien het type-nummer zodat ik meer info op kan zoeken?
Ik zou donderdag langs de Lidl kunnen gaan om te kijken, maar ik zit deze week dermate krap in de tijd dat het voor mij daarna niet meer lukt om snel genoeg weer een bezoek aan de winkel te kunnen brengen en nog kans te hebben dat het niet uitverkocht is. Vandaar mijn vraag.
Ik wil hem namelijk aanschaffen als keyboard voor m'n HTPC.
De beschrijving op de site:
- Draadloos toetsenbord en optische muis, met USB-ontvanger
- Toetsenbord: 20 speciale toetsen (hotkeys)
- Muis: 8 toetsen waarvan 7 programmeerbaar
- Incl. batterijen en software

Ik verwacht geen top kwaliteit, wat ook niet nodig is bij een HTPC (het is niet dat ik er hele verhalen op ga typen bijv.), maar ik hoop wel dat het setje een beetje bereik heeft (een meter of 5).
Dus wie kent de set of weet misschien het type-nummer zodat ik meer info op kan zoeken?
Ik zou donderdag langs de Lidl kunnen gaan om te kijken, maar ik zit deze week dermate krap in de tijd dat het voor mij daarna niet meer lukt om snel genoeg weer een bezoek aan de winkel te kunnen brengen en nog kans te hebben dat het niet uitverkocht is. Vandaar mijn vraag.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier