Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Onmenselijk geluid uit speakers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu al een tijdje een logitech 5500 setje staan. Heb alleen de laatste tijd steeds het probleem dat er op willekeurige momenten (vnl wanneer ik een filmpje/mp3tje aanzet) er een heel hard geluid uit mn speakers komt. Dit is natuurlijk al heel vervelend,l maar nu wil het ook nog dat er een tijd lang daarna geen geluid uit komt en als ie het dan uiteindelijk weer doet het geluid voor de centerspeaker uit de speaker links achter komt en zo met de hele klok rond voor de andere speakers. Weet iemand wat hier het probleem kan zijn en vooral wat ik er aan kan doen?

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 13:28
Slecht contactje misschien? Lijkt me raar als dit softwarematig is.

offtopic:
Denk dat dit topic beter wat subtopics lager staat?

Verwijderd

Ligt het aan de speakers of aan je pc? Heb je getest of dit setje het op een andere pc wel goed doet, of dat een andere set het wel goed op je PC doet?

Klinkt als een versterker probleem, wsl in je speakers, maar dat hoeft niet!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 22:48 . Reden: typo ]

Verwijderd

^^ Met spaiker, zou idd ook gewoon los stekkertje kunnen zijn, dat geeft soms enorm veel 'gegrom' in je geluid en kan inderdaad ook verklaren dat je soms niks hoort.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het ligt niet aan de draden of iets dergelijks, die heb ik al meerdere malen opnieuw erin gedaan. Kan 't misschien aan drivers liggen?

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11 16:57
Drivers sluit je uit door het setje op een andere bron aan te sluiten en dan te bekijken of het probleem zich nog steeds voordoet.
-Als het daar ook zo is dan ligt het duidelijk aan je versterker/interne bedrading oid.
-Als het daar niet voorkomt dan ligt het aan je pc.

Vimeo, YouTube

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-11 18:20

Plato112

Da is toch nie normaal!

Heb je je set digitaal of analoog aangesloten? Dit maakt nogal een verschil, vooral bij digitaal kan het zijn dat de set schakelt oid, dit probleem had ik met m'n teufel decoderstation 3. Die gaf een harde plop na het hervatten van geluid.

Speed limits are like herpes.

Pagina: 1