Heb nu al een tijdje een logitech 5500 setje staan. Heb alleen de laatste tijd steeds het probleem dat er op willekeurige momenten (vnl wanneer ik een filmpje/mp3tje aanzet) er een heel hard geluid uit mn speakers komt. Dit is natuurlijk al heel vervelend,l maar nu wil het ook nog dat er een tijd lang daarna geen geluid uit komt en als ie het dan uiteindelijk weer doet het geluid voor de centerspeaker uit de speaker links achter komt en zo met de hele klok rond voor de andere speakers. Weet iemand wat hier het probleem kan zijn en vooral wat ik er aan kan doen?
Slecht contactje misschien? Lijkt me raar als dit softwarematig is.
offtopic:
Denk dat dit topic beter wat subtopics lager staat?
Denk dat dit topic beter wat subtopics lager staat?
Verwijderd
Ligt het aan de speakers of aan je pc? Heb je getest of dit setje het op een andere pc wel goed doet, of dat een andere set het wel goed op je PC doet?
Klinkt als een versterker probleem, wsl in je speakers, maar dat hoeft niet!
Klinkt als een versterker probleem, wsl in je speakers, maar dat hoeft niet!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 22:48 . Reden: typo ]
Nee, het ligt niet aan de draden of iets dergelijks, die heb ik al meerdere malen opnieuw erin gedaan. Kan 't misschien aan drivers liggen?
Heb je je set digitaal of analoog aangesloten? Dit maakt nogal een verschil, vooral bij digitaal kan het zijn dat de set schakelt oid, dit probleem had ik met m'n teufel decoderstation 3. Die gaf een harde plop na het hervatten van geluid.
Speed limits are like herpes.
Pagina: 1